سیاست های سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در سال نود و هشت رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

سیاست های سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در سال نود و هشت

فرشیدرضا حقیقی در کارگاه آموزشی HSE در صنعت ساختمان با رویکرد محیط زیست از پای کار بودن سازمان در بحث مهندسی EIA شامل ۳ گانه محیط زیست، شهرسازی و ترافیک خبر داد.

کد خبر: 971030012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ دی ۹۷ - ۳:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،فرشیدرضا حقیقی در کارگاه آموزشی HSE در صنعت ساختمان با رویکرد محیط زیست از پای کار بودن سازمان در بحث مهندسی EIA شامل ۳ گانه محیط زیست، شهرسازی و ترافیک خبر داد.

سیاست های سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در سال نود و هشت

سیاست های سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در سال نود و هشت

سیاست های سازمان در سال نود و  هشت به زمینه های آموزش و کنترل نظارت معطوف خواهد بود

وی در کارگاه آموزشی HSE با رویکرد محیط زیست بیان داشت: سیستم مدیریت HSE ابزاری است برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط کار در تمامی برنامه های توسعه ای که کلیه منابع انسانی و تجهیزاتی و مالی در حمایت از یک دیگر برای تأمین سلامت و محیطی عاری از هر گونه حادثه و آسیب بکار گرفته میشود.

وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در جهت پیاده سازی ۳ اصل مهندسی، آموزش و اعمال قانون پای کار مهندسی و آموزش است و انتظار اعمال مقررات و قانون را از نهادهای ذی ربط، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل امور شهری و شوراها دارد.

حقیقی با عنوان این که سیاست های سازمان در سال نود و هشت به زمینه های آموزش و کنترل نظارت معطوف خواهد بود، گفت: در صورت حمایت نهادهای ذی ربط و به جهت پیاده سازی موضوع “ارزیابی زیست محیطی پروژه های ساختمانی EIA ” این آمادگی وجود دارد تا بخش ارزیابی عارضه های ترافیکی، شهرسازی و محیط زیست با استفاده از ظرفیتهای مهندسین عضو سازمان و در قالب EIA انجام گیرد.

سیاست های سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در سال نود و هشت

رئیس سازمان در خاتمه اظهار داشت: سازمان پای کار است که در هر ساخت و ساز عمده در استان از طریق سازمان، دارای پیوستهای ۳ گانه ترافیک، شهرسازی و محیط زیست تهیه گردد که پیش نیاز این تصمیم سازمان، کمیسیون ماده پنج استان و مسئولین مربوطه است.
گفتنی است کارگاه آموزشی HSE با رویکرد محیط زیست با حضور مهندسین، مشاوران، ناظرین و پیمانکاران در سالن همایش اداره کل هواشناسی مازندران و با سخنرانی کامران نصیراحمدی برگزار گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سامانه آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ دی ۹۷
800 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0