استفاده حداکثری از پتانسیل نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان جواد کاظم نسب الباجی

استفاده حداکثری از پتانسیل نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

نخستین نشست هیات مدیره دوره هفتم سازمان با حضور جواد کاظم نسب الباجی، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، برگزار گردید.

کد خبر: 970821016 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ - ۶:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان خوزستان،نخستین نشست هیات مدیره دوره هفتم سازمان با حضور جواد کاظم نسب الباجی، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، برگزار گردید.

استفاده حداکثری از پتانسیل نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

استفاده حداکثری از پتانسیل نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

استفاده حداکثری از پتانسیل نظام مهندسی ساختمان  استان خوزستان

جواد کاظم نسب الباجی در این جلسه ضمن تبریک به منتخبین هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، بیان داشت: منتخبین این دوره، افرادی خبره و کارشناس در تخصص خود هستند و انتخاب آنها از بین هجده هزار عضو، نشان از ظرفیت بالای علمی و تخصصی آنها دارد.
نسب الباجی با عنوان این که شاید بتوان گفت مسئولیت شما از یک نماینده مجلس بالاتر است، ادامه داد: نظام مهندسی در طی سالهایی که از تشکیل آن میگذرد به یک بلوغ شخصیتی و اجتماعی کامل رسیده است و عظمت چنین سازمان مهمی نباید نادیده گرفته شود.
وی به مشکلات شهر در بحث معماری و سیما و منظر شهری اشاره کرد و افزود: با ظرفیتی که سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح استان دارد امیدوار هستیم که این مشکلات حل گردد و در این صورت است که سازمان به اهداف خود خواهد رسید و شهروندان نیز از خدماتی که اخذ خواهند کرد رضایت خواهند داشت.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار ارتباط قوی این سازمان با نمایندگان مجلس شد و اعلام آمادگی کرد که مسائل موجود در سازمان و پیشنهادات هیات مدیره را در جهت پیشبرد اهداف سازمان در سطح مجلس، دولت و حتی سایر استانها پیگیری خواهند کرد.
وی بر ضرورت تعامل نظام مهندسی ساختمان با سایر سازمانها و ارگانهای مرتبط با ساخت و ساز تاکید کرد و گفت: با برقراری ارتباط و تعامل سازنده نظام مهندسی با ارگانهایی از قبیل استانداری، راه و شهرسازی، شهرداریها، بنیاد مسکن و… دغدغه های مربوط به جامعه مهندسی مرتفع می گردد.
ضرورت تحکیم روابط نظام مهندسی با سایر ارگانها
در ادامه این نشست، کمال دویده _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات هیات مدیره، عنوان داشت: نظام مهندسی ساختمان خوزستان یک مجموعه تخصصی و دارای هجده هزار عضو در رشته های مرتبط با ساخت و ساز (عمران، معماری، مکانیک، شهرسازی، ترافیک، نقشه برداری، برق) است که بعنوان متولی نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان در عرصه ساخت و ساز در سطح استان فعالیت دارد.
وی با اشاره به این که ما به دنبال ایجاد ارتباطات موثر در روابط بین نهادی هستیم، اظهار داشت: در این دوره همچون دوره های گذشته تحکیم روابط با سایر سازمانها را جز سیاستهای کاری خود قرار داده ایم.

استفاده حداکثری از پتانسیل نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان تصریح کرد: امیدوار هستیم با یک تعامل سازنده بین نظام مهندسی ساختمان با وزارتخانه های مرتبط و مجلس اصلاحات سازنده ای صورت گیرد.
وی افزود: حفظ سیما و ظاهر شهر به شکل مطلوب و نیل به کیفیت مطلوب ساختمان و جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های عظیمی که سالانه در این عرصه در سطح استان هزینه می گردد از اهداف این دوره از هیات مدیره است.
دویده در خاتمه، خواستار همکاری مساعد نمایندگان مجلس با این سازمان شد و افزود: برگزاری چنین نشست هایی در کوتاه ‌مدت اثرات مثبت خود را نشان می ‌دهد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۷
702 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0