حداکثر صرفه‌جویی مالی و وصول مطالبات سنواتی استان ها در اولویت شورای مرکزی امرالهی، خزانه دار سازمان

حداکثر صرفه‌جویی مالی و وصول مطالبات سنواتی استان ها در اولویت شورای مرکزی

مدیریت امور مالی اجلاس بیست و دوم هیات عمومی با حداکثر صرفه جویی و با پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیر ضروری صورت گرفت.

کد خبر: 190730001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ مرداد ۹۸ - ۷:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیریت امور مالی اجلاس بیست و دوم هیات عمومی با حداکثر صرفه جویی و با پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیر ضروری صورت گرفت.

حداکثر صرفه‌جویی مالی و وصول مطالبات سنواتی استان ها در اولویت شورای مرکزی

حداکثر صرفه‌جویی مالی و وصول مطالبات سنواتی استان ها در اولویت شورای مرکزی

حداکثر صرفه‌جویی مالی و وصول  مطالبات سنواتی استان ها در اولویت شورای مرکزی

امرالهی، خزانه دار سازمان در گفتگو با روابط عمومی شورای مرکزی با اعلام این خبر بیان کرد: ما در زمینه اسکان مهمانان، حدود پنجاه درصد تخفیف گرفتیم و در مورد تعداد افراد شرکت کننده نیز مدیریت لازم بعمل آمد و هزینه های اجلاس با نهایت صرفه‌جویی همراه بود. مهندس امرالهی در مورد عملکرد مالی سال نود و هفت سازمان نیز افزود: سال گذشته سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها بعنوان تامین کنندگان اصلی درآمد شورای مرکزی، دچار چالش درآمد شدید بودند و برخی از سازمان ها برای برآورد مطالبات کارکنان خود به موضوع فروش اموال رو آورده بودند.
به گفته امرالهی، با وجود این که عملا امور مالی شورای مرکزی نیزمتاثر از این وضعیت بود، با بهبود اوضاع در زمستان سال گذشته و با مدیریت دقیق، از ورود این چالش به بدنه شورا جلوگیری و آرامش نسبی حکمفرما گردید و با تعاملات خوبی که با سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استانها بعمل آمد، شورای مرکزی توانست حدود نود و هفت درصد از بدهیهای خود به اشخاص و اعضا را در پایان سال ۹۷ تسویه نماید که به نسبت سال نود و شش، وضعیت بهتری را داشتیم.

حداکثر صرفه‌جویی مالی و وصول مطالبات سنواتی استان ها در اولویت شورای مرکزی

خزانه‌دار سازمان در خصوص بودجه سال نود و هشت، به موارد مطرح شده در اجلاس هیات عمومی اشاره کرد و ادامه داد: با بحث و بررسیهای بعمل آمده در مورد بودجه در جلسه پایانی اجلاس هیات عمومی، با نظر سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها مقرر گردید در سال جاری تعرفه های شورای مرکزی مربوط به سرانه و حق عضویت، افزایش نیابد و با تعرفه سال نود و هفت این بودجه اداره و کسری آن از محل مطالبات سنواتی که از سازمان های نظا م مهندسی ساختمان استانها باقی مانده تامین شود.
وی هم چنین تصریح کرد: در جلسه اجلاس هیئت عمومی تراز و صورت‌ های مالی سال نود و هفت، به بحث و بررسی گذاشته شد که بعد از ارائه پاسخ به پرسش های حاضران، تراز مالی سال نود و هفت با رای بالا تصویب شد و خوشبختانه با وجود تورم شدیدی که دامنگیر سازمان شده بود، تراز ما با سال نود و شش، تقریباً برابری میکند و وصولیهای سال نود و هفت، نسبت به سال قبل از آن وضعیت بهتری داشت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی مکانیکpdf

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مرداد ۹۸
571 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0