انبوه‌ سازان نقش بسزایی در توسعه پایدار و فرهنگی ایران دارند عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش بیان کرد:

انبوه‌ سازان نقش بسزایی در توسعه پایدار و فرهنگی ایران دارند

حسن خلیل‌آبادی، با عنوان این ‌که انبوه‌ سازان نقش بسزایی در توسعه پایدار، حتی توسعه فرهنگی این مرز و بوم دارند، افزود: سطح مشارکت مهندسان در انتخابات سازمان نظام مهندسی قابل پذیرش نیست!

کد خبر: 970428001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ تیر ۹۷ - ۹:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسن خلیل‌آبادی، با عنوان این ‌که انبوه‌ سازان نقش بسزایی در توسعه پایدار، حتی توسعه فرهنگی این مرز و بوم دارند، افزود: سطح مشارکت مهندسان در انتخابات سازمان نظام مهندسی قابل پذیرش نیست!

انبوه‌ سازان نقش بسزایی در توسعه پایدار و فرهنگی ایران دارند

انبوه‌ سازان نقش بسزایی در توسعه پایدار و فرهنگی ایران دارند

انبوه‌ سازان نقش بسزایی  در توسعه پایدار و فرهنگی ایران دارند / سطح مشارکت مهندسان در انتخابات سازمان نظام مهندسی قابل پذیرش نیست!

وی در اولین همایش انبوه‌ سازان شهرستان ری که بمناسبت تشکیل این انجمن برگزار گردید، با عنوان این که در انتخابات نظام مهندسی کشور مشارکت افراد مهندس در رشته ‌های مختلفِ مرتبط بسیار کم است، ادامه داد: هرچه از نظر علم و دانش پیشرفت کنیم به طبع مسئولیت اجتماعی ما نیز بیش تر می گردد، مسئولیت اجتماعی نیز نسبت به فرآیندهایی که متعلق به صنف، شهر و حتی کشورمان است وظیفه بیش تری بر گردنمان می ‌گذارد، از این رو مشارکت افراد در گروه ‌های صنفی و نهادهای مدنی یک ضرورت است.
خلیل آبادی تصریح کرد: شاید در قانون ایراداتی وجود داشته باشد و قصد نادیده گرفتن معضلات را هم نداریم ولی سطح مشارکت در انتخابات سازمان نظام مهندسی قابل پذیرش و در شان و منزلت این صنف نیست.
وی، ایجاد انجمن انبوه‌سازان را اقدامی مثبت خواند و گفت: تاسیس این انجمن نتیجه تلاش چندماهه دوستانی است که با یک ایده جدید کنار هم جمع شدند و هدفشان ایجاد یک نهاد صنفی و مردمی است که در راستای حل مشکلات صنف، مردم و جامعه قدم بردارند.
عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: اکنون که انجمن انبوه‌سازان شروع بکار کرده است باید با دیدگاه ‌های دموکراتیک کارآمدی آن تقویت گردد، همه اعضای انجمن انبوه‌سازان باید در این انجمن یک رای داشته باشند و با آگاهی، تلاش و همت تشکل خود را به حرکت درآورند.
خلیل آبادی با تاکید بر این که امروزه بسیاری از صنوف دارای یک اتحادیه هستند و تنها صنف انبوه‌سازان است که بصورت پراکنده فعالیت می ‌کند، یاد آور شد: این مساله نه به نفع کشور است و نه اعضای صنف‌؛ حال که یک انجمن تشکیل شده است از مسئولین، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و کسانیکه با صنف انبوه سازان در ارتباط هستند، تقاضا می ‌کنم اعضای این انجمن را به دیده همکار ببینند؛ چرا که در دنیای امروزی این انجمن‌ ها حلقه‌های ارتباطی برای انتقال مطالبات مردمی به مسئولان هستند.

انبوه‌ سازان نقش بسزایی در توسعه پایدار و فرهنگی ایران دارند


وی گفت: انبوه‌ سازان و سازندگان بناها باید برای مردم خانه‌ای بسازند که شهروندان احساس امنیت و آرامش کنند و دعاگوی سازنده آن باشند، همانند فرزند نیکویی که باقیات الصالحات والدین است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با عنوان این که در ساختمان‌ های امروزی باید هویت فرهنگی و اجتماعی مردم حفظ شود، افزود: مردم به محل ورزش و اجتماع نیاز دارند؛ شاید قیمت آن گران گردد ولی باید شهروندان را عادت داد تا در حوزه زندگی خصوصی خود هزینه کنند و بویژه آگاهی ‌های فرهنگی‌شان رشد پیدا کند.
خلیل آبادی در خاتمه یاد آور شد: در جامعه امروزی ضرورت دارد همه گروه ‌ها و اقشاراجتماعی دارای یک انجمن و ngo منسجم و همدل باشند تا به‌ طور قانونی، هدفمند و مشارکت فعال معضلات پیش رو برداشته شود.
لازم به ذکر است، این جلسه با حضور حیدری و علیجانی نمایندگان مجلس، حسن خلیل آبادی _ ریاست شورای اسلامی شهرستان ری، محمد سالاری _ ریاست کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، هدایت‌اله جمالی‌پور _ فرماندار شهرستان ری، صفوی _شهردار منطقه بیست ؛ فرهاد افشار _ مدیر عامل شرکت ساماندهی و هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار گردید.

منبع : شبکه خبری تهران نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ تیر ۹۷
909 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0