میرمحمدسیدهاشمی

نقشه ساختمان میان اعضای نظام مهندسی اردبیل چگونه تقسیم می شود؟

میرمحمدسیدهاشمی که یک ماهی است رییس هیأت مدیره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل را عهده دار شده است این هفته میهمان سبلانه بود و به سوالات مردمی و خبرنگاران پاسخ داد؛ متن این مصاحبه تفصیلی در ادامه می آید.

کد خبر: 8583 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ اسفند ۹۵ - ۴:۵۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،میرمحمدسیدهاشمی که یک ماهی است رییس هیأت مدیره و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل را عهده دار شده است این هفته میهمان سبلانه بود و به سوالات مردمی و خبرنگاران پاسخ داد؛ متن این مصاحبه تفصیلی در ادامه می آید.نقشه ساختمان میان اعضای نظام مهندسی اردبیل

نقشه ساختمان میان اعضای نظام مهندسی اردبیل

نقشه ساختمان میان اعضای نظام مهندسی اردبیل

نقشه ساختمان میان اعضای نظام مهندسی اردبیل

از رییس نظام مهندسی سوال داشتم که سابقه مدیریتشان چیست که در جمعی که از نظر سنی و تجربه از همه کمتر هستند رییس شدن؟
شاید به این دلیل که هیئت مدیره احساس کردند که در سازمان نیاز به دوندگی است و باید به جوانان اعتماد کرد از این رو بنده را انتخاب کردند ؛ در ادامه راه نیز هیئت مدیره نظرات را ارائه می دهند و ما هم پیاده می کنیم.
در طول ۱۰ ساله گذشته در تخصصی ترین کمیته ها و اکثر مجامع عضو نظام مهندسی بوده ام و به نوعی اشرافیت کامل بر عملکرد حوزه های مختلف نظام مهندسی دارم در مقطعی رئیس مجمع تخصصی ترافیک، کمیته مسکن مهر بودم.
علاوه بر این در طول دو سه سال گذشته علاوه بر عضویت در کمیسیون های مختلف نظام مهندسی عضو کمیته نظارت عالی، مسکن مهر، عمران و از طریق انتخاب مجمع عمومی سازمان بازرس ساختمان سازمان هم بوده ام.
در طول یک سال گذشته و با برگزاری انتخابات هیئت مدیره، نایب رئیس سازمان نظام مهندسی شدم علاوه بر این مدتی هم رئیس دانشگاه گرمی و معاونت عمرانی دانشگاه آزاد را عهده دار بودم.


در فلسفه وجودی و تشکیل سازمان نظام مهندسی ساختمان که سازمانی حرفه ای یاده شده، نظارت بر اجرای خدمات مهندسی از وظوایف اساسی آن بشمار می رود، بفرمایید که خدمات مهندسی که می بایست بر آنها نظارت کنید شامل کدام رشته هایی از خدمات مهندسی در ساختمان است؟

 

منبع: تابناک

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۹۵
1035 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0