اجباری شدن پس دادن پروانه اشتغال به نظام مهندسی ابلاغیه معاون آخوندی به دستگاههای تابعه؛

اجباری شدن پس دادن پروانه اشتغال به نظام مهندسی / برخورد با متخلفان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در نامه ‌ای به دستگاه های تابعه، فرآیند اجرای بخشنامه منع فعالیت مهندسان شاغل این وزارت در بخش خصوصی را تشریح کرد.

کد خبر: 961118008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ - ۱۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در نامه ‌ای به دستگاه های تابعه، فرآیند اجرای بخشنامه منع فعالیت مهندسان شاغل این وزارت در بخش خصوصی را تشریح کرد.اجباری شدن پس دادن پروانه اشتغال به نظام مهندسی

اجباری شدن پس دادن پروانه اشتغال به نظام مهندسی

اجباری شدن پس دادن پروانه اشتغال به نظام مهندسی

پس دادن پروانه اشتغال به نظام  مهندسی اجباری گردید

سید سعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی طی نامه ای که به مدیران عامل سازمانهای ملی زمین و مسکن و مجری ساختمان‌ ها و تاسیسات عمومی و دولتی و شرکتهای عمران شهرهای جدید و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، ریاست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و نیز مدیران کل ستادی و راه و شهرسازی استانها با موضوع فرآیند اجرایی دستورالعمل اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی ساختمان ارسال کرده، در مورد عدم اجرای بخش نامه تضاد منافع از طرف مدیران و کارکنان دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی هشدار داده است.
در بخشی از این نامه آمده است:
۱-روسا، مدیران عامل، مدیران کل ستادی و مدیران کل استانی به شرح مخاطبان نامه حاضر، موظف هستند فهرست اشخاص مشمول دستورالعمل فوق در حوزه مدیریت خود را احصا و به معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت متبوع ارسال کنند.
۲-به تمامی اشخاص مشمول دستورالعمل مذکور ابلاغ نمایند تا تاریخ یکم فروردین نود و هفت پروانه اشتغال بکار خود را در قبال اخذ رسید کتبی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تودیع نموده و مراتب را کتبا به مدیریت ذیربط و امور اداری اعلام کنند.
۳-سازمان ‌ها و شرکت‌ های تابعه دفاتر ستادی و ادارات کل استان ‌ها از تاریخ یکم فروردین نود و هفت در پایان هرماه گزارش اقدامات انجام شده توسط اشخاص مشمول دستورالعمل مذکور را به معاونت محترم مسکن و ساختمان وزارت متبوع اعلام کنند.
عدم رعایت مفاد دستورالعمل ابلاغی ذکر شده، مشمول تخلفات اداری و انتظامی خواهد شد.

اجباری شدن پس دادن پروانه اشتغال به نظام مهندسی

لازم به ذکر است در دو ، سه روز گذشته وزیر راه و شهرسازی، معاونان مسکن و معماری ـ شهرسازی و نیز تعدادی از مدیران کل ستادی و استانی این وزارت خانه به پس دادن پروانه اشتغال به حرفه مهندسی خود به سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان تهران و سایر استانها اقدام کرده اند.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی مکانیک

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۶
1332 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
3 0