معاون مهندسی ناجا

حفظ آرمان های انقلاب در گرو حفظ رضایت مندی مردم است

معاون مهندسی ناجا گفت: حفظ آرمان های انقلاب در گرو حفظ رضایت مندی مردم است. سردار یحیی محمودزاده در مراسم افتتاح ساختمان گذرنامه و پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی لرستان، اظهارکرد: مردم همواره همراه و دنباله رو مقام معظم رهبری بوده و نظام جمهوری اسلامی با درایت رهبری کشور را به سمت پیشرفت، توسعه و امنیت سوق می دهد.

کد خبر: 7996 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ - ۹:۱۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،معاون مهندسی ناجا گفت: حفظ آرمان های انقلاب در گرو حفظ رضایت مندی مردم است. سردار یحیی محمودزاده در مراسم افتتاح ساختمان گذرنامه و پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی لرستان، اظهارکرد: مردم همواره همراه و دنباله رو مقام معظم رهبری بوده و نظام جمهوری اسلامی با درایت رهبری کشور را به سمت پیشرفت، توسعه و امنیت سوق می دهد.حفظ آرمان های انقلاب در گرو حفظ رضایت مندی مردم

حفظ آرمان های انقلاب در گرو حفظ رضایت مندی مردم

حفظ آرمان های انقلاب در گرو حفظ رضایت مندی مردم

حفظ آرمان های انقلاب در گرو حفظ رضایت مندی مردم

وی افزود: طبق سخنان ائمه معصومین، خدمت به مردم افضل عبادات است، زیرا هدف پلیس، سرعت، دقت و خدمت رسانی بهتر و مطلوب به شهروندان و آحاد جامعه است.
سردار محمودزاده همچنین با اشاره به برخی محیط های نامناسب محل خدمت کارکنان ناجا و ابراز ناراحتی در این زمینه، تصریح کرد: با همکاری و ارتباط خوب استانداری لرستان و فرماندهی نیروی انتظامی لرستان، تلاش برای ساماندهی فضای محل خدمت و احداث ساختمان های تازه تاسیس در این زمینه به کارکنان ناجا کمک خواهیم کرد و این مهم در دستور کار است.


معاون مهندسی ناجا با بیان اینکه در دو روز گذشته پروژه های کلانتری “افرینه”، پاسگاه انتظامی “رومشکان”، ساختمان گذرنامه و کانون ورزشی شهدای مدافع حرم در لرستان به بهره برداری رسید، اضافه کرد: برای ساخت ساختمان گذرنامه و پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی لرستان ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است؛ ساختمان گذرنامه در زمینی به مساحت ۱۱۸۰ مترمربع احداث شده است.

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ بهمن ۹۵
1143 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0