برگزاری مجمع عمومي فوق العاده نوبت دوم سازمان بعد از ثبت نام کاندیداها؛

نگاهی به کاندیداهای شاخص نظام مهندسی ساختمان گیلان در انتخابات شورای شهر رشت

در انتخابات شورای پنجم بهزاد پارسا، سینا مقدادی و علی اکبر حیدری از جمله مهندسین پایه یک سازمان ثبت نام خود را در فرمانداری رشت انجام داده اند.

کد خبر: 9981 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ فروردین ۹۶ - ۱۱:۲۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سازمان نظام مهندسی ساختمان یکی از تخصصی ترین نهادهای غیردولتی در ایران محسوب می شود که بسیاری از اعضای آن از فنی ترین و تخصصی ترین کارشناسان حوزه ساختمان محسوب می شوند و همین اهمیت حضور آن ها در نهادهایی چون شورای شهر را بیشتر نشان می دهد. هرچند با دستور العمل وزیر راه در انتخابات دوره گذشته نظام مهندسی ساختمان اعضای شورای شهر از ورود به هیات مدیره نظام مهندسی باز ماندند، به طوریکه با چنین قانونی ورزشکاران و هنرمندان توانایی ورود به شورای شهر را دارند ولی افراد تخصصی نظام مهندسی باید بین نظام مهندسی ساختمان و شورای شهر یکی را انتخاب کنند!نگاهی به کاندیداهای شاخص نظام مهندسی ساختمان گیلان

نگاهی به کاندیداهای شاخص نظام مهندسی ساختمان گیلان

سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان

نگاهی به کاندیداهای شاخص نظام مهندسی ساختمان گیلان

با این حال در زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر تعداد دیگری از اعضای تخصصی و دارای پروانه پایه یک نظام مهندسی وارد کارزار انتخابات شدند و در گیلان نیز این مساله تکرار شده است.
در انتخابات دوره گذشته شورای شهر رشت شاهد آن بودیم که تعداد بیشتری از اعضای هیات مدیره و افراد شاخص نظام مهندسی در کارزار انتخابات شورا شرکت کردند که در این دور شاهد کاهش نسبی حضور آن ها بودیم. در انتخابات شورای چهارم افراد شاخصی در این سازمان همچون سعید بدوی، سینا مقدادی، سید مسعود موسوی،عباس صابر، بهزاد پارسا و سینا مطلبی کاندیدای حضور در انتخابات شورا شدند که در میان آن ها عباس صابر وارد شورای شهر شد که در انتخابات شورای پنجم از کاندیداتوری انصراف داد. ولی در انتخابات شورای پنجم بهزاد پارسا، سینا مقدادی و  علی اکبر حیدری از جمله مهندسین پایه یک سازمان ثبت نام خود را در فرمانداری رشت انجام داده اند.

در میان کاندیداهای این دوره سینا مقدادی نائب رئیس اول نام مهندسی ساختمان است که در دوره گذشته رای لازم را برای ورود به شورا کسب نکرد.

علی اکبر حیدری حیدری نیز عضو پایه یک و کارشناس رسمی سازمان نظام مهندسی گیلان بوده و دارای تحصیلات کارشناسی عمران از دانشگاه گیلان و همچنین ارشد مدیریت پروژه می‎باشد.

اما بهزاد پارسا از مهندسین خوشنام و شناخته شده دیگر نظام مهندسی ساختمان است که در انتخابات ثبت نام کرده است. این مدرس دانشگاه دارای کارشناسی ارشد عمران و راه و ترابری از دانشگاه تهران دارای پروانه پایه یک نظام مهندسی و مدرعامل شرکت عمرانی پرهون است که به عنوان دبیر کمیسیون رفاه نظام مهندسی ساختمان گیلان نیز فعالیت می کند. پارسا در دوره گذشته با وجود آن که تنها یک هفته قبل از انتخابات وارد عرصه تبلیغات شد توانست ۵۸۰۰ رای را کسب کند و این بار به عنوان شانس اول سازمان نظا م مهندسی ساختمان گیلان برای ورود یک فرد تخصصی و فنی به شورا شناخته می شود.
با توجه به کاهش نسبی ثبت نام اعضای شناخته شده نظام مهندسی ساختمان گیلان در انتخابات شورای شهر رشت این احتمال می رود که پارسا بتواند با کمک مهندسین جای خالی عباس صابر را پر کند.
هرچه است به نظر می رسد همچنان نام مهندسی ساختمان گیلان نیز عزم خود را جزم کرده تا بتواند در شورای شهر رشت صاحب کرسی شود و شاید با حضور آن ها شاهد شورای تخصصی تری در حیطه مدیریت شهری باشیم.

منبع: گیل خبر

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ فروردین ۹۶
1211 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0