آزمون ورود بحرفه مهندسان استان کهگیلویه و بویر احمدمهرماه نود و شش رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

آزمون ورود بحرفه مهندسان استان کهگیلویه و بویر احمدمهرماه نود و شش برگزار گردید

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه بازید از برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسی مهرماه نود و شش ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان بیان کرد:

کد خبر: 960723009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶ - ۹:۱۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه بازید از برگزاری آزمون ورود بحرفه مهندسی مهرماه نود و شش ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان بیان کرد:آزمون ورود بحرفه مهندسان استان کهگیلویه و بویر احمدمهرماه نود و شش

آزمون ورود بحرفه مهندسان استان کهگیلویه و بویر احمدمهرماه نود و شش

آزمون ورود بحرفه مهندسان استان کهگیلویه و بویر احمدمهرماه نود و شش

آزمون ورود بحرفه مهندسان استان کهگیلویه و بویر  احمدمهرماه نود و شش برگزار گردید

در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، آزمون ورود بحرفه مهندسان برای متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته ‌های عمران ، معماری ، مکانیک ، برق و نقشه ‌برداری همزمان با سراسر کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم مهردر دانشگاه یاسوج برگزار گردید.
خورشیدی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون گفت: در مجموع ۱۵۸۹نفر در این آزمون ثبت نام نموند.
وی ادامه داد: برای قبول شدگان در این آزمون بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز ، پروانه اشتغال بکار صادر می گردد و این افراد میتوانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افزود: در رشته عمران ، مکانیک و برق دو آزمون محاسبه و نظارت برگزار و نحوه برگزاری آزمون در رشته معماری نیز بصورت تستی و تشریحی بوده و علاوه بر آن در رشته های عمران و معماری آزمون اجرا نیز برگزار گردید.

آزمون ورود بحرفه مهندسان استان کهگیلویه و بویر احمدمهرماه نود و شش

خورشیدی تصریح کرد: آزمون اجرا و نظارت در رشته های عمران و معماری و آزمون رشته نقشه برداری در ۲ نوبت صبح و عصر در روز ۵ شنبه و جمعه برگزار شد.
وی خاطر نشان ساخت: آزمون طراحی معماری ، مکانیک و برق و آزمون محاسبات عمران هم در روز جمعه بیست و یکم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مهر ۹۶
1302 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0