در 9 ماهه امسال صورت گرفت

صدور ۱۹۴ پروانه بهره‌برداری توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان جنوبی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی از صدور 194 پروانه بهره‌برداری در بخش‌های مختلف کشاورزی در 9 ماهه امسال توسط این سازمان خبر داد و گفت: طی سال گذشته 320 پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

کد خبر: 4378 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ - ۱۲:۴۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،محمدحسین اکبری امروز  در بیرجند اظهار داشت: سازمان نظام مهندسیکشاورزی و منابع طبیعی متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی است.صدور پروانه بهره‌برداری توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صدور پروانه بهره‌برداری توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صدور پروانه بهره‌برداری

صدور پروانه بهره‌برداری توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی

وی با بیان اینکه تا پایان آذرماه امسال تعداد اعضای حقیقی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی ۲ هزار و ۵۰۶ نفر بوده‌اند، تصریح کرد: در سال جاری ۴۶ نفر به به عنوان اعضای حقیقی به عضویت این سازمان درآمده‌اند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین تا ۹ ماهه امسال تعداد اعضای حقوقی این سازمان ۱۷۶ نفر بوده‌ که از این تعداد هشت نفر عضو جدید هستند.

اکبری با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال ۱۰ پروانه اشتغال برای اعضای حقیقی و سه پروانه اشتغال برای اعضای حقوقی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان صادر شده است، یادآور شد: صدور این پروانه‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذرماه سال جاری ۲۲ دوره آموزشی با همت سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان برگزار شده است، تصریح کرد: در این دوره‌های آموزشی ۵۷۷ نفر شرکت کرده‌اند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی از صدور ۱۹۴ پروانه بهره‌بردای در بخش‌های مختلف کشاورزی در ۹ ماهه امسال توسط این سازمان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۳۲۰ پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

اکبری با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۶۵ پروانه تاسیس در سطح استان توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی صادر شده‌ است، افزود: همچنین در این مدت تعداد پروانه‌های توسعه صادر شده در استان شش مورد بوده است.

صدور پروانه بهره‌برداری توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی

منبع: فارس

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ دی ۹۵
1411 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0