هدایت نقدینگی به بخش معدن ریاست سازمان نظام مهندسی معدن کشور بیان کرد:

هدایت نقدینگی به بخش معدن

اسماعیلی با عنوان این مطلب در چلسه تخصصی با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به هزار و هشتصد هزار میلیارد تومان سرمایه شناور در بخش خصوصی کشور وجود دارد.

کد خبر: 190727009 تاریخ انتشار: شنبه ۵ مرداد ۹۸ - ۶:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – خمرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اسماعیلی با عنوان این مطلب در چلسه تخصصی با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به هزار و هشتصد هزار میلیارد تومان سرمایه شناور در بخش خصوصی کشور وجود دارد.

هدایت نقدینگی به بخش معدن

هدایت نقدینگی به بخش معدن

نقدینگیهای شناور بخش خصوصی  به صنایع معدنی هدایت می گردد.

وی با اشاره به این که دولت بدنبال جذب بیش از پیش سرمایه گذاری در صنایع معدنی است، تصریح کرد: در این راستا، سازمان نظام مهندسی معدن به معرفی قابلیت های این بخش، رفع موانع سرمایه گذاری و ارائه مشوق های سرمایه گذاری می پردازد.
اسماعیلی ادامه داد: بخش چشمگیری از پنج هزار و هفتصد واحد معدنی فعال کشور، از جمله معادن کوچک بوده و طرح تجمیع فرآوری این واحدها نیز اجرایی شده است.
میرشکار، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان نیز خاطر نشان کرد: بخشی از ظرفیت سازی برای واحدهای معدنی کوچک استان تا هفته دولت امسال به بهره برداری میرسد.
ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یاد آور شد: نیمی از یک میلیارد و سیصد میلیون تن ذخایرمعدنی استان، در حال بهره برداری است و پنجاه درصد باقی مانده نیز به عنوان یک ظرفیت جدید به سرمایه گذاران بخش خصوصی معرفی می گردد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۹۸
602 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0