بسترسازی برای صدور خدمات فنی و مهندسی اصفهان/استقبال از پیشنهادات و انتقادات تخصصی بسترسازی برای صدور خدمات فنی و مهندسی اصفهان/استقبال از پیشنهادات و انتقادات تخصصی

بسترسازی برای صدور خدمات فنی و مهندسی اصفهان/استقبال از پیشنهادات و انتقادات تخصصی

بسترسازی برای صدور خدمات فنی و مهندسی اصفهان/استقبال از پیشنهادات و انتقادات تخصصی ، در این روزها لازم است تا یاد و خاطره شهدا و جانفشانیهای آنان را گرامی بداریم

کد خبر: 001213002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ اسفند ۰۰ - ۶:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بسترسازی برای صدور خدمات فنی و مهندسی اصفهان/استقبال از پیشنهادات و انتقادات تخصصی ، در این روزها لازم است تا یاد و خاطره شهدا و جانفشانیهای آنان را گرامی بداریم

بسترسازی برای صدور خدمات فنی و مهندسی استان اصفهان/استقبال از پیشنهادات و انتقادات تخصصی

بسترسازی برای صدور خدمات فنی و مهندسی اصفهان/استقبال از پیشنهادات و انتقادات تخصصی
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان خواستار بسترسازی برای صدور خدمات فنی و مهندسی استان اصفهان با اقصی نقاط کشور شد.
رحیمی در نشست هم اندیشی روسای نظام مهندسی استان اصفهان که با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار گردید، گفت: در این روزها لازم است تا یاد و خاطره شهدا و جانفشانیهای آنان را گرامی بداریم.
وی ضمن تبریک روز مهندس، یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر را گرامی داشت و ادامه داد: برگزاری این‌گونه مراسمات با خیالی آسوده به علت جانفشانی ها و رشادت های این عزیزان است و هم‌چنین جا دارد از سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی، شهید نهضت مقاومت گل سرسبد شهدای انقلاب اسلامی نیز یاد کنیم.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان با اشاره به نقش سازمانهای نظام مهندسی در پیشبرد اهداف دولت گفت: انتظار ما این است که در حوزه مشکلات آب، فرونشست زمین، مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا و طرحهای چون طرح مسکن از نقطه نظرات تخصصی مهندسان و سازمانهای نظام مهندسی استفاده کنیم.
رحیمی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی دولت در ۴ سال آینده ۲۴۰ هزار واحد مسکن باید در استان اصفهان احداث گردد، گفت: در این زمینه انتظار داریم نظام مهندسی ساختمان نظرات تخصصی خود را در رابطه با تولید مسکن، روشهای ساخت و روشهای مهندسی در نشست های تخصصی به استانداری اصفهان ارائه کند.
رحیمی، صدور خدمات فنی و مهندسی استان اصفهان به اقصی نقاط کشور را یکی از ظرفیتهای بالقوه استان عنوان کرد و افزود: انتظار میرود استان اصفهان در این زمینه در مقام اول باشد و باید بسترهای لازم برای این مهم مهیا شود.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان در بخش دیگری از اظهارات خود به برنامه مهم استان در رابطه با ساماندهی حریم و بستر رودخانه های استان اصفهان اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ حریم و بستر رودخانه زاینده رود کاملا آزادسازی میشود و ما در این مسیر به نظرات کارشناسی و تخصصی نظام مهندسی کشاورزی استان نیازمندیم.
رحیمی ادامه داد: شورای فنی استان ظرفیت بسیار مهم و مناسبی برای ابراز نظرهای کارشناسی، ارائه پیشنهادات و انتقادات است و امید میرود حضور سازمان های نظام مهندسی در این عرصه بیشتر باشد.
وی از تشکیل قرارگاه آب در استان خبر داد و افزود: پیشبرد علمی برنامه های دولت با همکاری و حضور سازمانهای نظام مهندسی در کمیته های تخصصی ممکن خواهد بود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۰۰
266 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0