کارگاه آموزشی حقوق و مهندسی ساختمان ویژه نواحی آمل و ساری در ادامه سلسله برنامه های آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران:

کارگاه آموزشی “حقوق و مهندسی ساختمان” ویژه نواحی آمل و ساری برگزار می گردد

کارگاه آموزشی "حقوق و مهندسی ساختمان" در راستای رویکرد قانون مداری و نهادینه سازی مباحث مقررات ملی و قانون نظام مهندسی ساختمان طی روزهای دهم و یازدهم آبان برگزار می گردد.

کد خبر: 960801015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان ۹۶ - ۱:۲۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، کارگاه آموزشی “حقوق و مهندسی ساختمان” در راستای رویکرد قانون مداری و نهادینه سازی مباحث مقررات ملی و قانون نظام مهندسی ساختمان طی روزهای دهم و یازدهم آبان برگزار می گردد.کارگاه آموزشی حقوق و مهندسی ساختمان ویژه نواحی آمل و ساری

کارگاه آموزشی حقوق و مهندسی ساختمان ویژه نواحی آمل و ساری

کارگاه آموزشی حقوق و مهندسی ساختمان ویژه نواحی آمل و ساری

کارگاه آموزشی “حقوق و مهندسی ساختمان”  ویژه نواحی آمل و ساری برگزار می گردد

سری دوم کارگاه آموزشی “حقوق و مهندسی ساختمان” با هدف آشنایی مهندسین با مسئولیتهای حقوقی و آگاهی از مقررات و قوانین ساخت و ساز مندرج در قانون نظام مهندسی و مبحث دوم مقررات ملی ساختمان ، ویژه نواحی آمل و ساری در روزهای ۴ شنبه و ۵ شنبه دهم و یازدهم آبان برگزار می گردد.
این کارگاه در ادامه سلسله برنامه های آموزشی مهارت محور و بالا رفتن سطح کیفی ساختمانها در روز ۱۰ آبان ماه ویژه مهندسین شهرهای آمل ، نور ، محمود آباد ، نوشهر و چالوس در سالن اجتماعات دانشگاه شمال و در روز ۵ شنبه یازده آبان ویژه مهندسین شهرهای ساری ، قائم شهر ، جویبار ، سواد کوه ، سواد کوه شمالی ، نکا، گلوگاه و بهشهر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی حقوق و مهندسی ساختمان ویژه نواحی آمل و ساری

این کارگاه با سخنرانی علمی محمدج واد ابوالفتحی مشاور معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و احمد فتحی مشاور حقوقی وزارت راه و شهرسازی برگزار می گردد.
اعضا میتوانند تا روز ۳ شنبه ۹ آبان ماه با مراجعه به وب سایت سازمان و ورود به بخش ثبت نام کارگاه جهت ثبت نام اقدام کنند.
سری اول این کارگاه ویژه مهندسین شهرهای رامسر، تنکابن و عباس آباد در تاریخ بیست و دوم شهریور ماه و در روز بیست و سوم شهریور ویژه مهندسین شهرهای فریدونکنار، بابلسر، امیرکلا و بابل برگزار گردید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۹۶
1280 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0