راه‌اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان

راه‌اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

بدنبال تصویب قطعنامه بیست و دو ماده ای هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در ماده هجده آن تاسیس پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد تایید و تاکید قرار گرفته است، امروز اعضای شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی شورای مرکزی در دیدار با فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، چگونگی تاسیس و راه‌اندازی این پایگاه خبری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کد خبر: 190809007 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ - ۱۱:۱۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بدنبال تصویب قطعنامه بیست و دو ماده ای هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در ماده هجده آن تاسیس پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد تایید و تاکید قرار گرفته است، امروز اعضای شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی شورای مرکزی در دیدار با فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، چگونگی تاسیس و راه‌اندازی این پایگاه خبری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

راه‌اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

راه‌اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی  ساختمان کشور راه اندازی می گردد

در این دیدار، بعد از ارائه گزارش دشتی زاد، مدیر روابط عمومی شورای مرکزی در مورد اهداف و برنامه های تاسیس این پایگاه خبری، حاضرین آمادگی خود را برای تامین محتوا ومشارکت در تشکیلات پایگاه خبری اعلام کردند.

وی در جمع اعضای شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمان گفت:ایجاد یک رسانه مستقل خبری- تحلیلی با عنوان پایگاه خبری تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان، از آن جهت اهمیت دارد که می‌ توان ظرفیتهای اطلاع رسانی کلیه سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها را حول یک محور گرد آورد و میزان نفوذ و تاثیرگذاری آن بر اجتماع خیلی بیشتر از یک وب سایت سازمانی خواهد بود.

به گفته رجبی، ایجاد شبکه اطلاع رسانی یک‌پارچه بعنوان پایگاه خبری عزم جدی برای هم افزایی وتوسعه همکاری‌های خبری در سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها بخصوص در واحدهای روابط عمومی را فراهم خواهد آورد که لازمه آن در اختیار داشتن دانش لازم برای حضور در عرصه اطلاع رسانی، تولید محتوا، خبر و تحلیل است.

رییس سازمان کشور، به علت فراگیر شدن استفاده از اینترنت و نوآوریهای روزافزون کار در این حوزه، ایجاد جریان سریع اطلاع رسانی ضرورتی اجتناب ناپذیر برای تعمیق فعالیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان بشمار میرود.

در این جلسه، اعضای شورای سیاست‌گذاری بعنوان هیئت موسس این پایگاه خبری به بیان مبسوط دیدگاه های خود در این زمینه پرداختند و آمادگی خود را برای ارزیابی وضع موجود و تعیین نقاط قوت وضعف و شناسایی فرصت‌ ها و امکانات مورد نیاز این پایگاه خبری اعلام کردند.

راه‌اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

در این دیدار ۲ ساعته نحوه ارائه  آموزش های تخصصی و تکمیلی مدیران و کارشناسان واحدهای روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها، اجرای طرح منطقه بندی واحدهای روابط عمومی سازمانها و تقویت نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات آن ها همراه با گرداوری چارت تشکیلاتی واحدهای روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طبق مصوبات نشست شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها که مورد تاکید رئیس شورای مرکزی نیز قرار گرفت، جشنواره تخصصی انتشارات سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان و نیز ابتکارات و عملکرد واحدهای روابط عمومی توسط دبیرخانه جشنواره و مشارکت شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی استانها برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانهای خراسان رضوی، اصفهان، قزوین، گیلان، اردبیل، کردستان، قم و مشاور ریاست سازمان در کمیسیون آموزش شورای مرکزی، در شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی استان‌ها عضویت دارند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مرداد ۹۸
542 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0