رونمایی از نرم افزار موبایل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی نرم افزار موبایل سازمان

رونمایی از نرم افزار موبایل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

صبح شانزدهم مهرماه نود و هفت حسین کامران دیسفانی ریاست سازمان، از نرم افزار موبایل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رونمایی نمود.

کد خبر: 970717004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مهر ۹۷ - ۹:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،صبح شانزدهم مهرماه نود و هفت حسین کامران دیسفانی ریاست سازمان، از نرم افزار موبایل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان رونمایی نمود.

رونمایی از نرم افزار موبایل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

رونمایی از نرم افزار موبایل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

رونمایی از نرم افزار موبایل سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان خراسان رضوی

در این آیین که آقایان مهندس بهلول _ نایب رییس و بشیر _ خزانه دار سازمان هم حاضر بودند، مهردوست _ معاونت پذیرش، آموزش و پژوهش سازمان از ضرورت استفاده از تکنولوژیهای به روز دنیا جهت تسهیل در امورات سازمانی بالاخص حوزه آموزش مطالبی عنوان و نرم افزار موجود را یکی از کاربردیترین نرم افزارهای موجود در زمینه اطلاع رسانی و ثبت نام دوره های آموزشی شامل دوره های ارتقا پایه، جوش، ورود به حرفه، آموزش مجازی و سایر گردهمایی ها و سمینارها دانست.
مهردوست از دیگر امکانات نرم افزار در این حوزه را تسریع در دسترسی به مقررات ملی ساختمان و هم چنین ثبت نام در بازدیدهای علمی اعلام کرد.
وی با اشاره به تلاش همه جانبه مسئولان سازمان در پیگیری امورات نرم افزاری خواستار حمایت در مورد ارتقاء و راه اندازی دیگر فازهای نرم افزار شد.
در ادامه نشست، طالبیان مدیر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان هدف از طراحي اپليكيشن نرم افزار موبایل را ارتقا و بهبود خدمات در جهت افزايش رضايتمندي اعضای سازمان و هدف اصلی آن را اطلاع رسانی در حوزه های آموزش، فنی، رفاهی و خبری، كاهش مراجعه اعضا به سازمان و تسريع در فرآيند ثبت نام دوره های آموزشی و هم چنين كاهش هزينه ها اعلام نمود.
وی با اشاره به این موضوع که در مرحله اول یکی از پرکاربردترین قسمت های نرم افزار موبایل سازمان مربوط به حوزه آموزش میباشد رویکرد سازمان را در سالهاي اخير بهره گيري از خدمات نوين فناوری اطلاعات و طراحي و راه اندازي سامانه های نرم افزاری، ارائه خدمات به اعضای و دستگاه های مرتبط با سازمان و خروج از مرحله سنتي به مكانيزه دانست.

رونمایی از نرم افزار موبایل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

چنین نرم افزار موبایلی با این گونه طیف خدمات بصورت الكترونيكي به صورت نخستین بار در بین نظامات استان ایجاد شده است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تعداد بالغ بر سی و هفت هزار نفر عضو دومین سازمان نظام مهندسی از نظر تعداد اعضا میباشد که امید است با تداوم روند ايجاد شده در توسعه خدمات الکترونیکی رضايت حداكثري اعضا فراهم گردد.
لازم به ذکر است جهت دریافت و بهره مندي از اين اپليكيشن میتوان از طريق گوشي تلفن همراه خود به سايت سازمان، منوی خدمات الکترونیکی مراجعه و نسبت به نصب اين برنامه اقدام فرمایید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۷
1260 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0