رونمایی سامانه جامع خدمات مهندسی استان خراسان رضوی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

رونمایی سامانه جامع خدمات مهندسی استان خراسان رضوی

سامانه جامع خدمات مهندسی استان خراسان رضوی شنبه شب با حضور مدیران راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان و مدیر شهرسازی شهرداری مشهد رونمایی گردید.

کد خبر: 970729008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷ - ۱۲:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سامانه جامع خدمات مهندسی استان خراسان رضوی شنبه شب با حضور مدیران راه و شهرسازی، نظام مهندسی ساختمان و مدیر شهرسازی شهرداری مشهد رونمایی گردید.

رونمایی سامانه جامع خدمات مهندسی استان خراسان رضوی

رونمایی سامانه جامع خدمات مهندسی استان خراسان رضوی

سامانه جامع خدمات مهندسی  استان خراسان رضوی  رونمایی گردید

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در این آیین بیان کرد: هدف از راه اندازی این سامانه تسهیل دسترسی به اطلاعات جامعه مهندسی ساختمان و تسهیل و شفاف سازی روند کار میباشد.
حسین کامران دیسفانی گفت: نظام مالی – اداری این سازمان نیاز به یک سیستم جامع نرم افزاری داشت که ارتباط با بخشهای مهندسی و امور مربوط به آن آسان گردد.
کامران ادامه داد: تا به حال دو مرحله از سامانه جامع خدمات مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی شامل روند خدمات رسانی این بخش به مراجعان، کامل شده

و مرحله سوم که شامل مکانیزه کردن کل فعالیتهای سازمان است توسط هیات مدیره جدید این نهاد انجام میشود.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این آیین اظهار داشت: راه اندازی سامانه جامع خدمات مهندسی طبق تبصره دو ماده بیست و چهارم قانون نظام مهندسی ساختمان انجام گرفته و یک تکلیف قانونی بوده است.
محمد رضا اخوان عبداللهیان تصریح کرد: هدف از راه اندازی این سامانه شفاف سازی امور، رعایت حقوق شهروندی، رعایت حقوق مهندسی و جلوگیری از رانت در این امور میباشد.

عبداللهیان افزود: سامانه جامع خدمات مهندسی قابلیت دسترسی به کل خراسان رضوی را دارد و میتواند در دسترس همه مهندسان ساختمان قرار گیرد و همه اطلاعات مربوط به جامعه مهندسی در آن ثبت شده و قابل رصد است.
وی گفت: این سامانه می تواند نقش موثری در تسهیل خدمت رسانی به ارباب رجوع داشته باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد نیز در این آیین افزود:

شهرداری همه اطلاعات مربوط به پروانه های ساختمانی را در اختیار این سامانه گذاشته و در آن ثبت شده است.
محمد رضا حسین نژاد اظهار امیدواری کرد، این سامانه سرعت پاسخگویی به مردم را افزایش دهد و ارتباط دادن ۷ گروه مهندسی با مردم میطلبد که دایره خدمت رسانی این سامانه گسترده گردد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته برنزی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۹۷
1134 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0