ارائه‌ی خدمات به عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ریاست نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد مطرح کرد:

ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد به قتل گاه تبدیل شده ‌است

ریاست نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ساخت و سازهای استان نه تنها تمهیدات لازم اندیشیده نشده بلکه قتل گاه ساخته‌ ایم.

کد خبر: 960807006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۹۶ - ۷:۵۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ساخت و سازهای استان نه تنها تمهیدات لازم اندیشیده نشده بلکه قتل گاه ساخته‌ ایم.ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد به قتل گاه تبدیل شده ‌است

ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد به قتل گاه تبدیل شده ‌است

ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد به قتل گاه تبدیل شده ‌است

ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد به قتل گاه  تبدیل شده ‌است

«احمدرضا خورشیدی»، در گردهمایی مصون‌ سازی زیرساخت ‌های توسعه کالبدی کهگیلویه و بویراحمد که با رویکرد پدافند غیرعامل در یاسوج برگزار گردید، گفت: در ساخت و سازهای موجود در استان نه تنها تمهیدات لازم اندیشیده نشده است، بلکه آنرا به یک خطر بزرگ و قتل گاه تبدیل کرده است که اصلاح آن علاوه بر هزینه بر بودن، گاهی نا ممکن است.
خورشیدی با بیان اینکه شناخت تهدیدات کالبدی در حوزه شهرها و ساختمان ‌های استان الزامی است، ادامه داد: پیش‌ بینی نشدن پارکینگ، کم عرض بودن پیاده ‌روها و تهدیدات موجود به‌ دلیل عدم رعایت اصول پدافندی از جمله آسیب ‌های حوزه ساختمان استان است.
وی افزود: در برنامه ششم توسعه رعایت مسائل پدافندی در طرح‌ های عمرانی مورد تأکید است.
همچنین «شاهرخ کناری»، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این گردهمایی عنوان کرد: طرح جامع پدافند غیر عامل استان که چراغ راهی در حوزه مدیریت این بخش است، گرداوری گردیده است.

ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد به قتل گاه تبدیل شده ‌است


کناری گفت: شناسایی تهدیدات، آسیب‌ ها، دارایی ‌ها و امکانات دولتی در این طرح دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه یازده هزار جلد کتاب در راستای تحقق و توسعه پدافند غیر عامل بین مدارس توزیع می‌ شود، خاطر نشان کرد: همچنین یک درصد اعتبارات هر دستگاه باید به حوزه پدافند غیرعامل اختصاص یابد.
کناری با اشاره به هفته پدافند غیر عامل یاد آور شد: شصت برنامه از جمله مانور و گردهمایی برای این هفته در نظر گرفته شده است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از وجود هزار و صد و چهل و نه حلقه چاه غیر مجاز در استان خبر داد و افزود: با توجه به خشکسالی و کمبود آب مقابله با ایجاد چاه‌ های غیر مجاز الزامی است.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نشریه ۱۱۰ جلد دوم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۶
909 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0