شرکت ‌های دانش بنیان اجازه تخلف به مهندسان ساختمان را نمی ‌دهند تولید نرم ‌افزار نظام مهندسی ساختمان

شرکت ‌های دانش بنیان اجازه تخلف به مهندسان ساختمان را نمی ‌دهند

 شرکتی دانش ‌بنیان موفق به تولید نرم ‌افزار نظام مهندسی ساختمان شده است که افزایش نظارت بر کار مهندسین ساختمانی را مورد توجه دارد.

کد خبر: 961111016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ - ۱۱:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  شرکتی دانش ‌بنیان موفق به تولید نرم ‌افزار نظام مهندسی ساختمان شده است که افزایش نظارت بر کار مهندسین ساختمانی را مورد توجه دارد.

شرکت ‌های دانش بنیان اجازه تخلف به مهندسان ساختمان را نمی ‌دهند

شرکت ‌های دانش بنیان اجازه تخلف به مهندسان ساختمان را نمی ‌دهند

شرکت ‌های دانش بنیان اجازه تخلف به  مهندسان ساختمان را نمی ‌دهند

شر‌کت‌ های دانش بنیان از اهمیت خیلی زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت ‌ها و هم چنین بواسطه طرح‌ های مبتنی بر دانش موجب رشد و پیشرفت کشور می ‌شوند.
مدیر این شرکت دانش بنیان در مورد این نرم افزار، بیان داشت: برای نظارت بر کار مهندسان ساختمان و شفافیت کار آن‌ ها اقدام به تولید این نرم افزار کرده ‌ایم.
بررسی جزئیات کار مهندسان در نرم افزار دانش بنیان
مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به این که تخلف مهندسان ساختمانی باید آشکار گردد، خاطر نشان ساخت: مهندسان ساختمان دارای ظرفیت سالانه ‌ای هستند که بر اساس آن باید اقدام به ساخت و ساز کنند و بسیاری از آن ها کار خود را بدرستی انجام نمی ‌دهند و هنگام ساخت یک ساختمان تخلفات بسیاری را انجام می‌ دهند ولی به کمک این نرم افزار دیگر هیچ مهندسی نمی ‌تواند تخلف کند.


وی یاد آور شد: نظارتی که این نرم افزار بر کار مهندسان دارد خیلی زیاد بوده و همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از مالکان ساختمان از این نرم افزار استفاده کنند تا متوجه گردند که یک مهندس چه میزان توانایی انجام کار دارد و هم چنین چگونگی روند کاری مهندس هم در هنگام احداث ساختمان در این نرم افزار گرداوری می‌شود.
او اظهار داشت: در حال حاضر ۴ شهر کشور به این نرم افزار متصل شده اند و از طریق آن توانسته اند مقدار خیلی زیادی از تخلفات نظام مهندسی را کاهش دهند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ بهمن ۹۶
780 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0