مدیر شورای‌شهر‌ خرم‌آباد

زمین‌های شهر خرم‌آباد به تاراج نرفته است

مدیر شورای‌شهر‌ خرم‌آباد اعلام کرد : زمین‌های خرم‌آباد به تاراج نرفته است .

کد خبر: 8783 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ اسفند ۹۵ - ۲:۲۸ ب.ظ

 

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،به نقل از خبر نگار ایلنا در خرم‌آباد , محمد حسین‌پور در نشست‌خبری افزود : این‌گونه نیست که زمین‌های شهر به تاراج رفته باشد چراکه دستگاه‌های نظارتی استان روی همگی موضوعات حساسیت دارند . زمین‌های شهر خرم‌آباد به تاراج نرفته است

زمین‌های شهر خرم‌آباد به تاراج نرفته است

زمین‌های شهر خرم‌آباد به تاراج نرفته است

زمین‌های شهر خرم‌آباد به تاراج نرفته است

او اظهار داشت : تمام طرح‌هایی که در شورای‌شهر به ثبت میرسد با سفارش شهرداری است و تا به امروز هیچ برنامه ای بدون سفارش شهر دار در شورا تصویب شده نشده است .

 

مدیریت شورای شهر خرم آباد ابلاغ داشت : تلاش شورای شهر از سمت دستگاه‌های نظارتی به خوبی رصد شده و مورد باز نگری قرار میگیرد و درصورتی که تخلفی شکل بگیرد و یا این که رانتی در کار باشد این دستگاه‌ها به خوبی از آن مطلع بوده و اقدامات حتمی را انجام میدهند .

 

او با اشاره به سعی شورای شهر خرم آباد در دوره اخیر اظهار داشت : اینجانب به کارایی شورای چهارم نمره خوبی میدهم البته در حقیقت این مردمان می باشند که می بایست در این باره قضاوت کرده و راجع به کارایی شورا اظهار نظر نمایند .

 

او با انتقاد از اداره نظام مهندسی استان لرستان اظهار داشت : این اداره یک‌سری هزار پروانه مجوز برای مهندسان صادر کرده البته یک‌نفر از آن ها برای طرح مطالعاتی زیرگذرهای پل شهدا و پل بودجه زاده ما‌را کمک نکردند .

 

او در ادامه نسبت به شرایط زیرگذرهای مو جود در شهر خرم‌آباد که دوره‌های قبل احداث شده بودند انتقاد کرد و اظهار‌کرد : در خصوص حصارکشی‌های انجام یافته در بوستان صخره‌ای به شدت انتقاد دارم و از شهر دار می خواهم که بدین مسئله رسیدگی نماید .

 

او با انتقاد از انجام پروژه‌های غیر کارشناسی شده , تصریح کرد : به‌عنوان یک مهندس زمانی از این زیرگذرها عبور می کنم از خودم خجالت می کشم .

 

حسین‌پور بابیان این‌که در همه پرسی پنج‌مین دوره شورای شهر کاندیدا نمی شود , عنوان کرد : روز جاری تصمیم گرفتم برای همه پرسی آینده شورا کاندیدا نشوم ولی زمان چهارم شورا را در حالتی که با دوره‌های گذشته مقایسه فرمائید می توانید ارتقا سرانه فضای سبز , فضاهای ورزشی و . . . را متوجه شوید .

حسین‌پور همینطور پروژه پارک آبشار طلایی را یک افتخار بزرگ برای شورای‌شهر چهارم دانست و اعلام‌کرد : با وجود تمام اختلاف‌نظرهایی که بین اعضای شورای‌شهر وجود داشت خوشبختانه برآیند کار شورای چهارم عالی بوده است . انتقاد از اعضای شورای شهر بایستی با ارائه شاخص و تحلیل باشد .

 

او در پایان افزود : حالت ورودی‌های شهر قبل از عصر چهارم شورا چه طور بود؟! البته روز جاری احتمالا اجرای پروژه‌هایی در ورودی‌های شهر هستیم که به وسیله شورای شهر مصوب شده‌اند .

 

منبع: ایلنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۵
1137 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0