شهرستان خاتم نخستین شهرستان بدون تخلفات ساخت و ساز در استان یزد شهرستان خاتم نخستین شهرستان بدون تخلفات ساخت و ساز در استان یزد

شهرستان خاتم نخستین شهرستان بدون تخلفات ساخت و ساز در استان یزد

شهرستان خاتم نخستین شهرستان بدون تخلفات ساخت و ساز در استان یزد ، امیدوار هستیم با برگزاری دوره های آموزشی و ترغیب مهندسین عضو جهت اخذ پروانه در رشته های مختلف از ظرفیت بسیار خوب مهندسین باتجربه نیز استفاده نمود

کد خبر: 030529017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ مرداد ۰۳ - ۹:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شهرستان خاتم نخستین شهرستان بدون تخلفات ساخت و ساز در استان یزد ، امیدوار هستیم با برگزاری دوره های آموزشی و ترغیب مهندسین عضو جهت اخذ پروانه در رشته های مختلف از ظرفیت بسیار خوب مهندسین باتجربه نیز استفاده نمود

شهرستان خاتم نخستین شهرستان بدون تخلفات ساخت و ساز در استان یزد

شهرستان خاتم نخستین شهرستان بدون تخلفات ساخت و ساز در استان یزد
مدیر نظام مهندسی ساختمان شهرستان خاتم بیان کرد: شهرستان خاتم برای ششمین سال متوالی نخستین شهرستان در عدم خلاف سازی در استان است که نتیجه تعامل خوب با مسئولین شهرستان و فرهنگ سازی ساخت و ساز طبق مقررات ملی است.
محسن ستوده گفت: نظام مهندسی شهرستان خاتم با همکاری سازنده با در نظر گرفتن فرهنگ استفاده از خدمات مهندسی در جهت مقاوم سازی بعضا جاهایی که امکان صدور پروانه میسر نیست از این ویژگی در سطح شهر استفاده می گردد.
ستوده گفت: در این شهرستان تخلفات کاملا از بین رفته و در راستای تعامل با ذینفعان جلسات منظم با شهرداری، فرمانداری و بنیادمسکن در خصوص وضعیت ساخت و ساز شهرستان خاتم گرفته می شود.
وی با اشاره به مشکلات شهرستان خاتم، نبود امکانات رفاهی و تفریحی عنوان کرد و گفت: نبود رفاهیات در شهرستان‌ها جهت استفاده اعضا و درخواست مکرر مهندسین برای استفاده از امکانات رفاهی یکی از دغدغه های شهرستانهاست.
ستوده گفت: امیدوار هستیم با برگزاری دوره های آموزشی و ترغیب مهندسین عضو جهت اخذ پروانه در رشته های مختلف از ظرفیت بسیار خوب مهندسین باتجربه نیز استفاده نمود.
ستوده گفت: فعالیت دفتر نمایندگی شهرستان خاتم به صورت برون سپاری می باشد و هم اکنون ۴۲ نفر مهندس عضو دارد که از این تعداد ۱۲ نفر پروانه اشتغال در رشته های مختلف مشغول فعالیت هستند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مرداد ۰۳
8 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0