جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید محمد قنبری خبر داد:

کرج بدون نماد و المان شهری است

ریاست سازمان نظام مهندسی استان البرز با اشاره به این که پایین ‌ترین سرانه‌ های ورزشی و بیمارستانی در کرج وجود دارد، بیان کرد: باغ‌ ها در کرج از بین رفته و به ساختمان تبدیل شده و کرج فاقد نماد و المان شهری است.

کد خبر: 960823013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶ - ۸:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی استان البرز با اشاره به این که پایین ‌ترین سرانه‌ های ورزشی و بیمارستانی در کرج وجود دارد، بیان کرد: باغ‌ ها در کرج از بین رفته و به ساختمان تبدیل شده و کرج فاقد نماد و المان شهری است.کرج بدون نماد و المان شهری است

کرج بدون نماد و المان شهری است

کرج بدون نماد و المان شهری است

 

کرج بدون نماد و المان شهری است

محمد قنبری در گردهمایی روز شهرساز که در سالن میلاد کرج برگزار گردید، با اشاره به این که در البرز در زمینه شهرسازی الگو و رفتار مناسب وجود ندارد، گفت: در چند سال گذشته جمعیت البرز از چهارده هزار به دو میلیون نفر رسیده است که این رشد جمعیت در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی ‌افتد.
قنبری با اعلام این که طرح تفصیلی در شهر کرج دچار تغییرات اساسی شده یا اصلا برخی از آن اجرا نشده است، افزود: زیرساخت های کرج متناسب با رشد جمعیت آن رشد نکرده که منجر به بروز ترافیک سنگین در کرج شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز با بیان این که پایین‌ ترین سرانه ‌های ورزشی و بیمارستانی در کرج وجود دارد، تصریح کرد: باغ ها در کرج از بین رفته و به ساختمان تبدیل شده و کرج فاقد نماد و المان شهری است؛ باید به امر شهرسازی نگاه ویژه داشت و از پتانسیل های موجود استفاده کرد.
قنبری با اعلام این که کرج قریب به هفتاد هکتار بافت فرسوده دارد، افزود: به خیلی از ساختمان های قولنامه ‌ای‌ساز نگاه ویژه نشده و طرح تفصیلی کنار گذاشته شده و آن چه را خواستند درست کردند.

کرج بدون نماد و المان شهری است

s camp_id=”662″ rand=”on”][/ads]
وی با اعلام این که در استان البرز اگر زلزله رخ دهد اول باید ادارات، مساجد و مدارس امدادرسانی کنند ولی هشتاد درصد آن ها در لحظه ‌های نخست تخریب می‌ شوند، عنوان کرد: متاسفانه نگاه درستی به مقاوم سازی وجود ندارد.
قنبری با تاکید بر این که سازمان نظام مهندسی بودجه دولتی ندارد و بیش ترین بودجه خود را به آموزش اختصاص داده است، خاطر نشان ساخت: از یک سال گذشته مهندسان جدید الورود تحت آموزش در سازمان قرار می ‌گیرند.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۶
856 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0