نشست مشترک هیات رئیسه سازمان با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان اصفهان نشست مشترک

نشست مشترک هیات رئیسه سازمان با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان اصفهان

در مورخ شانزدهم اردیبهشت نود و هفت نشستی با حضور هیات رئیسه و تعدادی از مسئولان سازمان با مدیر عامل و معاونان شرکت گاز استان برگزار شد.

کد خبر: 970222020 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان، در مورخ شانزدهم اردیبهشت نود و هفت نشستی با حضور هیات رئیسه و تعدادی از مسئولان سازمان با مدیر عامل و معاونان شرکت گاز استان برگزار شد.

نشست مشترک هیات رئیسه سازمان با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان اصفهان

نشست مشترک هیات رئیسه سازمان با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان اصفهان

نشست مشترک هیات رئیسه  سازمان با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان اصفهان

در آغاز نشست، ربانی فرد، رئیس سازمان ضمن تشکر بابت همکاری های شرکت گاز و تشکیل نشست مشترک: بیان کرد: مسئله کنترل و بازرسی گاز بسیار مهم و به لحاظ فنی و اجرایی موضوعات مختلفی را در برداشته و دارد و به نوبه خود حساسیت فوق العاده در حوزی های فنی و ایمنی و غیره دارد.
پرداختن بموضوع کنترل در سطح وسیع استان کار پر زحمتی است و بیش از هزار نفر بازرسان گاز این مسئولیت خطیر را به عهده داشته و باید گفت هم مدیریت های فنی و اداری مربوطه و هم بازرسان امر با موافقت در انجام رسالت خود سعی و تلاش لازم را مبذول داشته اند.
سپس علوی – مدیرعامل شرکت گاز ضمن خوشامدگویی بحضار بر ضرورت دقت و رعایت مقررات ملی ساختمان و توجه هر چه بیش تر به اجرای دقیق سیستم لوله کشی گاز ساختمان ها و بخصوص به کار گیری دقت بیش تر در تایید سیستم لوله کشی گاز ساختمان های صنعتی و کارخانجات، به ارتقاء کیفیت اجرا و نظارت سازمان بر نحوه عملکرد بازرسان و مجریان گاز تاکید کرد.
شاه منصوری – نایب رییس اول سازمان ضمن ایراد اظهاراتی، با عنوان این که از زمان واگذاری کنترل و نظارت گاز به بازرسان سازمان در حدود پانزده سال میگذرد و خوشبختانه با سعی و دقت بازرسان گاز، حادثه ای که در آن ناظر گاز بصورت قطعی محکوم باشد وجود نداشته، از زحمات بازرسان تشکر و قدردانی به عمل آوردند و وقوع این امر را مایه افتخار برای سازمان و اعضای آن دانستند.

نشست مشترک هیات رئیسه سازمان با مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان اصفهان

هم چنین طاهری اصل – عضو هیات مدیره، به اعلام آمادگی و همکاری سازمان نسبت به اجرایی شدن مبحث بیست و دو مقررات ملی و انجام بازرسیهای دوره ای اشاره کرده و خواستار پی گیری آن از طرف شرکت گاز شدند.
در ادامه قندهاری – مسئول واحد کنترل و بازرسی گاز سازمان ضمن تشکر از مسئولان تاکید به واگذاری بازرسی گاز صنایع به سازمان و اجرایی کردن عملیات واگذاری آن و هم چنین درخواست تعیین تکلیف انشعابات غیر دایم و روشن نمودن وضعیت کاربری و نوع ساختمان های متقاضی گاز موقت نمودند.
ضمناً مقرر شد به زودی عملیات واگذاری بازرسی گاز صنایع از طرف شرکت گاز شروع و دوره های آموزشی مرتبط و مورد نیاز توسط سازمان برای اعضای مکانیک واجد الشرایط برگزار شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اردیبهشت ۹۷
742 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0