جلسه مشترک کمیسیون های تخصصی سازمان در یزد ریاست سازمان استان

جلسه مشترک کمیسیون های تخصصی سازمان در یزد

با هدف ایجاد هماهنگی بین کمیسیون ‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان، گردهمایی مشترک روسا و دبیران این کمیسیون‌ ها در سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 190623019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ تیر ۹۸ - ۳:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،با هدف ایجاد هماهنگی بین کمیسیون ‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان، گردهمایی مشترک روسا و دبیران این کمیسیون‌ ها در سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

جلسه مشترک کمیسیون های  تخصصی سازمان در یزد

در شروع نشست، ریاست سازمان استان با اشاره به این که به جز رشته های عمران و مکانیک، کمیسیونهای تخصصی در سایر رشته ها شکل گرفته و علاوه بر آن کمیسیون ‌های بانوان، انرژی و اخلاق حرفه ای از طرف سازمان پی‌گیری شده است، تصریح کرد: هدف از این جلسه، نهایت استفاده از ظرفیت خوب علمی گروههای تخصصی موجود در سازمان است و از کمیسیونها انتظار میرود به نگرانی‌ هایی که در هیئت مدیره در زمینه مسائل مربوط به گروه‌ های تخصصی وجود دارد پاسخ داده شود.
در ادامه نشست، حاضران به بحث و بررسی در مورد مهم‌ترین مسائل مشترک پرداختند.
وی در این نشست، با اشاره به این که تعدادی از دانشجویان رشته های مهندسی ساختمان و مهندسان استان عضو سازمان نیستند و بصورت آزاد در ساخت و ساز مشارکت دارند. هم‌چنین بعضی از مهندسان که عضو سازمان هستند پروانه اشتغال نگرفته اند.

سالاری در این رابطه از کمیسیون ‌های تخصصی خواست سیاست ‌های تشویقی لازم را اتخاذ کنند که از یک سو به تعداد اعضای سازمان اضافه شود و از طرف دیگر کسانیکه پروانه اشتغال دارند از طریق روند کاری سازمان فعالیت کنند.

جلسه مشترک کمیسیون های تخصصی سازمان در یزد

رییس سازمان استان، هم‌چنین خواستار ارتباط مستقیم کمیسیونهای تخصصی سازمان با گروههای تخصصی شورای مرکزی شد تا از این طریق به تبادل تجربه و اطلاعات بپردازند.
سالاری با اشاره به محل استقرار دبیرخانه نظارت کارگاهی در استان یزد از کمیسیونها خواست در جهت استفاده از این فرصت اقدامات لازم را بعمل آورند و بگونه ای نظارت کارگاهی در هر یک از رشته‌های تخصصی را تعریف کنند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۸
443 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0