جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی معاون مدیریت شعب بانک مسکن خراسان شمالی

جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی

در جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی بر ضرورت همکاری و تعامل بیش تر تاکید گردید.

کد خبر: 191021007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ - ۱۲:۵۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی بر ضرورت همکاری و تعامل بیش تر تاکید گردید.

جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی

جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی

جلسه مشترک بانک مسکن  و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی

این نشست با هدف معرفی محصول جدید بانک در راستای اجرای توافق نامه بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی در جهت تسهیل فرآیند پرداخت حق الزحمه مهندسین ناظر توسط سازنده، به میزبانی نظام مهندسی استان برگزار گردید.

حسین نوروزی پور، معاون مدیریت شعب بانک مسکن خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت برقراری تعامل بین نهادها و سازمانهای مرتبط با بخش مسکن، بیان کرد: بانک مسکن به عنوان تامین کننده مالی بخش عظیمی از تسهیلات ساخت پروژه های مسکونی در حال ساخت در سطح استان انتظار دارد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با بخش ساختمان و ذی نفع از آن مانند: اداره کل راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری،… ، تعاملات مالی بیش تری با بانک مسکن داشته باشند.

نوروزی پور گفت: وجود این تعاملات و انتخاب بانک مسکن بعنوان بانک عامل جهت انجام تراکنش‌های مالی از طرف نظام مهندسی، شهرداری و… می‌تواند به توانمند سازی بانک در پرداخت تسهیلات بدون سپرده بیش تر به سازندگان واحد های مسکونی کمک کند که در نهایت منجر به رونق بازار ساخت و ساز مسکن و انتفاع این سازمان‌ها و نهادها خواهد شد.

در ادامه این نشست، علی اکبر رمضانی ریاست سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی نیز با ابراز تمایل نسبت به ایجاد تعاملات مالی بیشتر با بانک مسکن اظهار داشت: یقینا برقراری ارتباط موثر بین دو سازمان نظام مهندسی و بانک مسکن یک تعامل برد-برد است که منافع طرفین در آن محقق می گردد.

جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی

رمضانی تصریح کرد: ایجاد این تعاملات در چارچوب تفاهم نامه منعقد گردیده از طرف وزارت راه و شهرسازی، نظام مهندسی و بانک مسکن در صورت اجرایی شدن در سراسر کشور موجبات رونق بیش تر بازار ساخت و ساز را فراهم خواهد آورد.

وی، در خاتمه این جلسه مشترک بر ضرورت برخورداری طرفین از منافع این‌گونه ارتباطات تاکید کرد و آن را شرط لازم و کافی تمامی تفاهم نامه ها دانست.

منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۹۸
551 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0