برگزاری جلسه مشترک رؤسای سازمان ‌های نظام مهندسی استان‌ ها جلسه مشترک رؤسای سازمان ‌ها

برگزاری جلسه مشترک رؤسای سازمان ‌های نظام مهندسی استان‌ ها و هیئت رئیسه شورای مرکزی

رؤسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور روز بیست و دوم خرداد در سالن جلسات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان جمع شدند و مهم‌ترین موضوعاتی را که در قطعنامه اجلاس آینده هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی گنجانده میگردد، به بحث و بررسی گذاشتند.

کد خبر: 980323011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ خرداد ۹۸ - ۱۲:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،رؤسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور روز بیست و دوم خرداد در سالن جلسات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان جمع شدند و مهم‌ترین موضوعاتی را که در قطعنامه اجلاس آینده هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی گنجانده میگردد، به بحث و بررسی گذاشتند.

برگزاری جلسه مشترک رؤسای سازمان ‌های نظام مهندسی استان‌ ها

برگزاری جلسه مشترک رؤسای سازمان ‌های نظام مهندسی استان‌ ها

جلسه مشترک رؤسای سازمان ‌های  نظام مهندسی استان‌ ها و هیئت رئیسه شورای مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی رؤسای سازمان ‌های نظام مهندسی استان‌ ها مواردی مانند تعرفه خدمات مهندسی، شناسنامه فنی و ملکی، و شناسه ملی و اشکالات حقوقی مربوط به آن را عنوان و مقرر گردید مورد اخیر در جلسه مشترکی با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
رئیسان نظام مهندسی ساختمان هم‌چنین در مورد دفاتر مهندسی، نظارت عالیه و اجرای نظارت و ساز و کارهای اجرایی آن به گفتگو پرداختند و مقرر گردید کارگروه‌هایی در این ارتباط تعیین و پی‌گیر موضوع گردند.
مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی که پیش از این در کارگروههای مختلف به بحث گذاشته شده بود، در این نشست، جمع‌بندی و در آینده نزدیک متن نهایی تنظیم خواهد شد.

برگزاری جلسه مشترک رؤسای سازمان ‌های نظام مهندسی استان‌ ها

حاضران هم‌چنین درباره کمک به مناطق سیل زده و ارائه خدمات مهندسی رایگان به این مناطق مواردی را بیان کردند و مقرر گردید پیشنهادات جمع بندی و به وزارت راه و شهرسازی ارسال و مورد عمل قرار گیرد.
فرج الله رجبی در جلسه روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها با تاکید بر اهمیت شفافیت و انضباط مالی در حوزه کاری آنها خواستار محدودیت حسابهای سازمانها و پرهیز از تداخل امور مالی فردی و سازمانی در استان‌ها شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ خرداد ۹۸
516 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0