تشکیل جلسه مشترک 3 گروه تخصصی شورای مرکزی جلسه مشترک 3 گروه تخصصی

تشکیل جلسه مشترک ۳ گروه تخصصی شورای مرکزی

 « گروههای تخصصی بازوان قوی مشورتی شورای مرکزی هستند و نشست شان با مصوبات وخروجیهای سازنده راه‌گشای مسیر تصمیم گیری در شورای مرکزی است».

کد خبر: 980128011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸ - ۷:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، « گروههای تخصصی بازوان قوی مشورتی شورای مرکزی هستند و نشست شان با مصوبات وخروجیهای سازنده راه‌گشای مسیر تصمیم گیری در شورای مرکزی است».

تشکیل جلسه مشترک 3 گروه تخصصی شورای مرکزی

تشکیل جلسه مشترک ۳ گروه تخصصی شورای مرکزی

جلسه مشترک ۳ گروه تخصصی  شورای مرکزی تشکیل شد

این مطلب مورد تأکید حاضرین در نشست مشترک نمایندگان هیئت رئیسه شورای مرکزی و سه گروه ترافیک، نقشه برداری و شهرسازی قرار گرفت.
🔸 در مورد آسیب شناسی سیلاب در هفته های اخیر بحث و بررسی و تاکید گردید که اگر موارد فنی شهرسازی راه و ترافیک و نقشه برداری (از دیدگاه پهنه نگری در ساختمان و شهرسازی) لحاظ گردیده بود و مهندسین این ۳ رشته در استان‌ها می‌ توانستند در کنار رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک موثر واقع شده و از مسائل و مشکلات پیش آمده جلوگیری و مسائل فنی و تکنیکی را لحاظ می کردند.
🔸 در بحث کمیسیون آموزش و تحقیقات در کنار رشته های دیگر حضور نماینده ۳ رشته نیز لازم و ضروری است تا در مورد سرفصلها و مسایل آموزش و پژوهش این رشته ها نیز بتوان تخصصی ورود کرد. در مورد تعرفه ۳ رشته نیز مقرر گردید به تناسب چهار رشته و پیرو نامه ابلاغی شورای مرکزی، نامه افزایش تعرفه خدمات سه رشته نیز تنظیم و به هیات رئیسه محترم ارسال شود.

تشکیل جلسه مشترک ۳ گروه تخصصی شورای مرکزی

🔸 در مورد ضرورت تشکیل سمینارهای تخصصی بین سه رشته تاکید گردید تا اقدامات موثرتری در مورد شناسائی سه رشته و خدمات مهندسی آن و تبیین موضوع در کشور ازین طریق صورت گرفته باشد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ فروردین ۹۸
443 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0