همکاریهای مشترک در دیدار رییس سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

همکاریهای مشترک در دیدار رییس سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرعامل شرکت گاز استان البرز

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز 3 شنبه هفدهم اردیبهشت ماه نود و هشت بهمراه جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان استان البرز با تقی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان البرز دیدار و گفت و گو نمود.

کد خبر: 980221018 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ - ۶:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز ۳ شنبه هفدهم اردیبهشت ماه نود و هشت بهمراه جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان استان البرز با تقی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان البرز دیدار و گفت و گو نمود.

همکاریهای مشترک در دیدار رییس سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

همکاریهای مشترک در دیدار رییس سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

همکاریهای مشترک در دیدار رییس سازمان  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرعامل شرکت گاز استان البرز

راه‌های گسترش همکاریهای مشترک در دیدار رییس سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرعامل شرکت گاز استان البرز بررسی شد
در این دیدار که بمنظور بررسی راه‌های توسعه همکاریهای ۲ مجموعه در زمینه افزایش ایمنی مصرف کنندگان و اجرایی کردن روشهای مصرف بهینه انرژی انجام شد، در ابتدا تقی نژاد ضمن خیر مقدم به میهمانان، با اشاره به اقدامات کشورهای موفق در زمینه بهینه سازی انرژی، توجه به استانداردهای نوین مدیریتی را برای موفقیت در این مسیر ضروری خواند.
وی، بخش صنعت را به علت فرسودگی تجهیزات و عدم انگیزه نوسازی به علت قیمتهای نازل گاز، پر مصرف ترین بخش با بازدهی پایین برشمرد که میتوان با تفکیک پرمصرف ترین صنایع، بصورت مشترک نسبت به آموزش و فرهنگ سازی در این بخش از مصرف کنندگان اقدام نمود.
در ادامه غلامی، رییس سازمان استان با اشاره به همکاریهای مشترک ۲ مجموعه یکی از دغدغه های سازمان را مصرف بهینه انرژی در ساختمانها برشمرد که میتوان با فرهنگ سازی و اختصاص امتیازهایی برای سازندگان در این حوزه موثر بود.
غلامی با تاکید بر اظهارات تقی نژاد در مورد برند سازی، تصریح کرد: میتوان با ایجاد ارزش افزوده برای ساختمانها با صدور گواهینامه های رعایت مقررات مصرف بهینه انرژی، سازندگان را به این امر تشویق کرد.
هژیر یوسفی، نماینده مهندسان مکانیک در هیات مدیره سازمان نیز در اظهاراتی، موضع اجرای مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان را که بر تعمیر و نگه داری ساختمانها تاکید دارد، مورد اشاره قرارداد و بیان داشت: این امیدواری وجود دارد که با همکاری شرکت گاز بتوانیم این موضوع را در نخستین مرحله در مورد تاسیسات گازرسانی در البرز اجرایی کنیم.
در ادامه هرمز نوروزی، مدیر بهره برداری شرکت گاز استان البرز با اشاره به تجربیات استانهای دیگر، موضوع الزامی کردن بازرسی از تاسیسات گاز را به هنگام فروش یا اجاره واحدهای ساختمانی بیان کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

همکاریهای مشترک در دیدار رییس سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

احد خیام پور، نماینده هیات مدیره سازمان در امور گاز نیز با توجه به خطرات ناشی از نشست گاز و منوکسید کربن در اثر اتفاقات مختلف از جمله مشکلات و ایرادات فنی تجهیزات پس از بهره برداری از ساختمانها پیشنهاد داد تا نصب سنسورهای نشست گاز و منوکسید کربن بعنوان کم هزینه ترین راه برای جلوگیری از تلفات انسانی، در البرز الزامی گردد.
قنبری، نایب رییس دوم، زنوز زاده دبیر سازمان و گلپور نماینده مهندسان برق در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز در اظهاراتی بر اهمیت توجه جدی به موضوع ایمنی جان شهروندان و بهینه سازی مصرف انرژی تاکید نمودند.
در خاتمه مقرر گردید کمیته مشترکی با حضور روسای ۲ مجموعه تشکیل و موضوعات مورد توافق از جمله فرهنگ سازی، تشویق سازندگان و اجرای مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۸
471 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0