اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی با اجرای تنوع کشت رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد

اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی با اجرای تنوع کشت در شهرستان خاتم

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بیان داشت: میتوان با اجرای تنوع کشت در منطقه و در نظر گرفتن طرحهای کم آب خواه و نتیجه بخش، در راستای اشتغالزایی فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی قدم برداشت.

کد خبر: 190718012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ تیر ۹۸ - ۵:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بیان داشت: میتوان با اجرای تنوع کشت در منطقه و در نظر گرفتن طرحهای کم آب خواه و نتیجه بخش، در راستای اشتغالزایی فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی قدم برداشت.

اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی با اجرای تنوع کشت

اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی با اجرای تنوع کشت

اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان  رشته های کشاورزی با اجرای تنوع کشت در شهرستان خاتم

محمدرضا خلف باغی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم دیدار کرد.
در این دیدار که مدیرجهاد کشاورزی شهرستان، رئیس اداره دارایی، سرپرست اداره تامین اجتماعی، رئیس اداره تعاون روستایی، مسئول نظام صنفی کشاورزی شهرستان، معاون منابع طبیعی و مدیران عامل دفاتر خدمات کشاورزی حاضر بودند؛ مدیران شرکتها از مشکلات بیمه ای، روند استعلامات، مالیات و ارزش افزوده و هم‌چنین ناهماهنگی بین برخی ادارات سخن به میان آوردند و از مسئولین رفع این مشکلات را خواستار شدند.

محمدرضا خلف باغی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با عنوان این که شهرستان خاتم قطب کشاورزی و دامپروری یزد است، گفت: میتوان با اجرای تنوع کشت در منطقه و در نظر گرفتن طرحهای کم آب خواه و نتیجه بخش، مانند کشت کاکتوس، پرورش شترمرغ و… در راستای اشتغالزایی تعدادی از فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی قدم برداشت.

در ادامه فرماندار خاتم با عنوان این که اقتصاد این شهرستان از دیرباز برپایه کشاورزی و دامپروری بوده است، تصریح کرد: از شهرستانی با این گستردگی در زمینه کشاورزی و دامپروری انتظار میرفت دارای چندین شرکت خدماتی فعال باشد و امیدوار هستیم فعالیت این ۳ شرکت فعال، الگویی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی باشد.

اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی با اجرای تنوع کشت

فاضلی گفت: در بحث کارآفرینی برای ترغیب و راهنمایی فارغ التحصیلان، کلاسها و دوره های آموزشی نیاز است تا فارغ التحصیل، کارآفرینی را بر شغل اداری و دولتی ترجیح دهد و از استعداد، خلاقیت و نوآوری خود استفاده کند و قدرت ریسک پذیری خود را بالا ببرد.

در خاتمه این جلسه، مجوز تاسیس دو مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی توسط فرماندار شهرستان خاتم تقدیم گردید.

در این سفر یک روزه، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد از گلخانه پاپایا، گلخانه آلوئه ورا و از مراکز خدماتی آرمان مهر خاتم و زرین دشت چاهک بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۸
811 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید