مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مازندران:

گروه‌‌های جهادی رفع موانع صنایع استان مازندران تشکیل شد

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان مازندران با اشاره به اینکه تولید داخلی نیازمند حمایت است گفت: گروه‌‌های جهادی رفع موانع صنایع استان مازندران تشکیل شد.

کد خبر: 7252 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵ - ۴:۳۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،هادی عسگری ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: بسیج مهندسین صنعت و معدن از سال ۹۳ از بسیج مهندسین سابق تفکیک شده و در این مدت در ۱۶ رده تفکیک شده است.گروه‌‌های جهادی رفع موانع صنایع استان مازندران

گروه‌‌های جهادی رفع موانع صنایع استان مازندران

گروه‌‌های جهادی رفع موانع صنایع استان مازندران

گروه‌‌های جهادی رفع موانع صنایع استان مازندران

وی افزود: هم اکنون دفاتر کانون در ۱۶ شهرستان استان فعال شده و یک پایگاه نظام مهندسی معدن در خانه صنعت فعال شده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن مازندران با اشاره به اینکه هدف از تشکیل کانون‌های بسیج مهندسین صنعت، جذب مهندسان بسیجی است، افزود: مرحله زیرساختی تشکیل کانون‌های بسیج مهندسین در شهرهای استان فراهم شده است.

عسگری با بیان اینکه در حوزه زیرساختی ایجاد کانون‌های بسیج مهندسین صنعت دارای توفیقاتی بودیم گفت: اکنون در مرحله ساماندهی فعالیت‌های این سازمان در استان هستیم و به نتایجی دست یافتیم.

وی با اعلام اینکه شناسایی، عارضه یابی و احیا واحدهای صنعتی نیمه کاره و غیرفعال از برنامه اصلی این سازمان در استان است، افزود: مشارکت فعال در تشکل‌های فنی و مهندسی کشور، ارائه خدمات علمی، فرهنگی و مهندسان بسیجی در پدافند غیرعامل و ارتقا وضعیت صنعتی استان از اهداف اصلی تشکیل این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن مازندران با اشاره به اینکه صنایع تبدیلی مرکبات در مازندران فعال نیست تصریح کرد: تلاش اصلی سازمان افزایش و ارتقا صنایع تبدیلی در مازندران است.

عسگری با بیان اینکه کمک به ایجاد خوشه صنعتی تولید تا فروش را پیگیری می‌کنیم افزود: با تشکیل گروه‌های جهادی صنعتی قصد داریم واحدهای صنعتی راکد استان را فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه این سازمان مشاور تخصصی موثری برای سازمان بسیج سازندگی است گفت: بسیاری از هزینه‌های ساخت و نگهداری در دست احداث سازمان بسیج سازندگی با مشاوره بسیج مهندسین صنعت کاهش یافته است.

این مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت سپاه کربلای مازندران از برگزاری همایش بسیج و صنعت و معدن با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید خانزاده از شهدای مدافع حرم استان خبر داد و گفت: این همای از ساعت ۹ صبح فردا در سالن بانک ملی مازندران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال مدیران واحدهای صنعتی استان برای ورود بسیج مهندسین صنعت جهت مشارکت با آنان افزود: انتفاع بسیج مهندسی، بهره‌وری صنعتی بوده و باید در این زمینه فعالانه‌تر حضور یابیم.

عسگری با بیان اینکه سایت رایگان بازاریابی برای واحدهای صنعتی استان ایجاد شده است، گفت: ۹۰ واحد صنعتی نیمه کاره و غیرفعال در استان شناسایی و عارضه یابی شده تا نسبت به رفع مشکلات این واحدها اقدام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ بهمن ۹۵
1214 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0