ابطال پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی تهران ریاست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران

بهره برداری دوباره از ساختمان وزارت نیرو امکانی بعید است

ریاست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: با توجه به‌ شدت حریق در ساختمان شرکت برق حرارتی وزارت نیرو می ‌توان پیش ‌بینی کرد که این ساختمان برای آینده قابل بهره‌ برداری نیست و باید تدابیری برای آن اندیشیده گردد.

کد خبر: 961121012 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۱:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: با توجه به‌ شدت حریق در ساختمان شرکت برق حرارتی وزارت نیرو می ‌توان پیش ‌بینی کرد که این ساختمان برای آینده قابل بهره‌ برداری نیست و باید تدابیری برای آن اندیشیده گردد.

بهره برداری دوباره از ساختمان وزارت نیرو امکانی بعید است

بهره برداری دوباره از ساختمان وزارت نیرو امکانی بعید است

بهره برداری دوباره از ساختمان وزارت نیرو ا مکانی بعید است

حسن قربانخانی گفت: به‌ طور معمول در صورت بروز هر حادثه‌ ای در بناهای شهر کارشناسان سازمان نظام ‌مهندسی برای ارزیابی شرایط، تجربیات کاری و آموزش به مهندسان موضوع را بررسی می ‌کنند.
قربانخانی ادامه داد: در باره حریق ساختمان اداری وزارت نیرو نیز کارشناسان ب محل اعزام و گزارش‌ هایی تهیه کردند که صرفا جنبه درون‌ سازمانی دارد.
وی اظهار داشت: ساختمان وزارت نیرو یک ساختمان دولتی است، وزارت نیرو نیز به اندازه کافی کارشناس و مهندس دارد و علتی برای ورود سازمان نظام‌ مهندسی وجود ندارد.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با اعلام این که سازمان نظام‌ مهندسی درصورتی برای بررسی ایستایی این ساختمان ورود میکند که مقامات رسمی و دادستانی به این سازمان ماموریت دهند، ابراز داشت: تا به حال به ‌صورت رسمی چنین موضوعی برای ورود سازمان نظام مهندسی به ما اعلام نشده است.
وی ادامه داد: با توجه به ‌شدت حریق بعید میدانم این ساختمان قابل بهره ‌برداری مجدد باشد اما می ‌توان پیش‌ بینی کرد که این ساختمان برای آینده قابل بهره‌ برداری نیست و باید تدابیری برای آن اندیشیده شود.

بهره برداری دوباره از ساختمان وزارت نیرو امکانی بعید است

قربانخانی با تاکید بر این که هنوز گزارش دقیقی در مورد این ساختمان دریافت نشده است، یاد آور شد: باید گزارش‌ ها را بررسی کنیم که آسیب‌ ها در چه حدی و در چه نقاطی است تا بتوانیم در این باره به ‌صورت دقیق اظهار نظر کنیم.

منبع : فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی برق اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
663 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0