آذربایجان غربی

۱۰ هزار پروانه اشتغال برای مهندسان کشاورزی آذربایجان غربی صادر شد

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی گفت: از سال ۹۳ تا سال جاری شماره کارت عضویت و پروانه اشتغال برای ۱۰ هزار و ۸۴۵ نفر مهندسی کشاورزی استان صادر شده است.

کد خبر: 7414 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ بهمن ۹۵ - ۱۲:۲۸ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظاممهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی گفت: از سال ۹۳ تا سال جاری شماره کارت عضویت و پروانه اشتغال برای ۱۰ هزار و ۸۴۵ نفر مهندسی کشاورزی استان صادر شده است.صدور۱۰ هزار پروانه اشتغال برای مهندسان کشاورزی آذربایجان غربی

صدور۱۰ هزار پروانه اشتغال برای مهندسان کشاورزی آذربایجان غربی

صدور۱۰ هزار پروانه اشتغال برای مهندسان کشاورزی آذربایجان غربی

صدور۱۰ هزار پروانه اشتغال برای مهندسان کشاورزی آذربایجان غربی

امین آقایی   با اشاره به گزارش عملکرد سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی از سال ۹۳ تا ۹۵ اظهار داشت: این سازمان به منظور مهندسی کردن فرایند تولید، ارتقا بهره وری عوامل و منابع پایه، افزایش عملکرد در واحد سطح و با به کارگیری فارغ التحصیلان رشته های مختلف، اقدامات و فعالیت های موثری در کنار دستگاه های اجرایی اجرا می کند.
وی افزود: در این رابطه عضویت، صدور شماره کارت عضویت و پروانه اشتغال برای ۱۰ هزار و ۸۴۵ نفر مهندسی کشاورزی، تعیین صلاحیت و رتبه بندی اعضای حقیقی و حقوقی در دو قالب پیمانکاری و مشاوره ای و آموزش، اعم از بازآموزی و نوآموزی مهارتی برای توانمندسازی اعضاء برای ورود به عرصه های کاری و متشکل کردن آنها در قالب شرکت های فنی و مهندسی و کلینیک های گیاه پزشکی انجام شد.
آقایی از صدور مجوز و پروانه واحدهای تولیدی و دامپروری، شیلات، گلخانه، قارچ و گیاه پزشکی خبر داد و بیان کرد: این کار براساس قانون جامع دامپروری، نظام گلخانه ای و نظام گیاه پزشکی در قالب پنجره واحد صورت گرفت.


وی با اشاره به اینکه در این مدت، پهنه های تولیدی با همکاری مشترک جهاد کشاورزی و ارجاع کارهای فنی، مهندسی، اجرایی به آنان انجام شد اظهار داشت: علاوه بر آن،ساماندهی و تشکیل شرکت های تخصصی-موضوعی در دستور کار قرار گرفت.
به گفته آقایی کمک به امور اراضیسازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در امر تهیه نقشه UTM دار و کروکی در انتقال سند، فنس کشی، مجوز خانه باغ و نگهبانی و کمیسیون های ماده واحد و تشخیص اراضی ملی و زراعی در سه سال گذشته انجام شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۵
1062 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0