دعوت از مهندسان صاحب پروانه اشتغال برای ثبت تقاضای استفاده از ظرفیت رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دعوت از مهندسان صاحب پروانه اشتغال برای ثبت تقاضای استفاده از ظرفیت

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه روز شنبه هجدهم اسفند تصویب کرد که از آغاز سال آینده ظرفیتهای طراحی، اجرا و نظارت به آن دسته از مهندسان دارای پروانه اشتغال اختصاص یابد که قبلا در واحد خدمات مهندسی سازمان تقاضای خود را برای استفاده از ظرفیت مربوطه ثبت و اعلام آمادگی نموده باشند.

کد خبر: 971219014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ - ۳:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه روز شنبه هجدهم اسفند تصویب کرد که از آغاز سال آینده ظرفیتهای طراحی، اجرا و نظارت به آن دسته از مهندسان دارای پروانه اشتغال اختصاص یابد که قبلا در واحد خدمات مهندسی سازمان تقاضای خود را برای استفاده از ظرفیت مربوطه ثبت و اعلام آمادگی نموده باشند.

دعوت از مهندسان صاحب پروانه اشتغال برای ثبت تقاضای استفاده از ظرفیت

دعوت از مهندسان صاحب پروانه اشتغال برای ثبت تقاضای استفاده از ظرفیت

دعوت از مهندسان صاحب پروانه اشتغال برای ثبت تقاضای استفاده از ظرفیت

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در توضیح این اقدام گفت: طبق شیوه ای که تا به حال اعمال می‌شده عملاً برخی از مهندسان به علل مختلف: مانند سکونت در نقطه دیگر، و یا عدم علاقه شخصی، مایل به استفاده به موقع از ظرفیت نبوده اند و این مسئله سبب می شده که به هنگام تخصیص ظرفیت ناهماهنگی‌ هایی پیش آید که در طرح جدید این مسائل مرتفع شده است.
سالاری خاطر نشان ساخت: فرصت ثبت نام و اعلام آمادگی مهندسان دارای پروانه اشتغال نامحدود است و هر زمان در طول سال می ‌توانند آمادگی خود را اعلام و از آن پس مشمول تخصیص سهمیه شوند. این شیوه در باره مهندسان گاز نیز ملاک عمل خواهد بود.
در نشست هیات مدیره هم‌چنین سالاری، نتایج سه جلسه مباحث کانون تفکر در سال نود و هفت و نیز طرح شب های علمی را که در سال آینده به ابتکار سازمان هر ۲ ماه یک بار با همکاری شهرداری و مشارکت دانشگاه ‌های استان برگزار می گردد، عنوان کرد و افزود: مخاطب شبهای علمی، عموم مردم هستند که به موقع در مورد آن اطلاع رسانی می گردد. .
در نشست هیئت مدیره، سید محسن دشتکی، عضو هیئت اجرایی انتخابات مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها، گزارشی از روند برگزاری این انتخابات و نتایج حاصله را ارائه نمود.

دعوت از مهندسان صاحب پروانه اشتغال برای ثبت تقاضای استفاده از ظرفیت

هیئت مدیره نیز ضمن تبریک به منتخبان ابراز امیدواری کرد با همکاری خوب دفاتر نمایندگی با سازمان شاهد پیشرفت مناسب در روند امور باشیم.
در همین جلسه، گزارش پیشرفت کار تشکیل گروهها و کمیسیونهای تخصصی سازمان نیز طبق فراخوانهای انجام شده برای هر رشته ارائه گردید، تا هر چه سریع تر فعالیت آن ها شروع گردد.
هیئت مدیره هم‌چنین در جریان آغاز اجرای طرح “پنج شنبه ها با مالکان” که از روز شانزدهم اسفند شروع شده و نیز اجرای ۳ مورد جلسات تخصصی مهندسان رشته های عمران، مکانیک و برق که با همکاری شرکت سورنا برگزار شد، قرار گرفتند و مقرر گردید برای گسترش اجرای این طرح ها و اثربخشی هر چه بیش تر آن ها برنامه‌ریزی صورت پذیرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۷
520 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0