دعوت به حضور و مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره معاون عمرانی استاندار

دعوت به حضور و مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی

معاون عمرانی استاندار با صدور پیامی، اعضای جامعه بزرگ مهندسان استان خوزستان را به حضور و مشارکت حداکثری و پرشور در برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان دعوت نمود.

کد خبر: 970706001 تاریخ انتشار: جمعه ۶ مهر ۹۷ - ۸:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظان مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، معاون عمرانی استاندار با صدور پیامی، اعضای جامعه بزرگ مهندسان استان خوزستان را به حضور و مشارکت حداکثری و پرشور در برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان دعوت نمود.

دعوت به حضور و مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره

دعوت به حضور و مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره

دعوت به حضور و مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخابات  هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی

فرامند هاشمی زاده بیان کرده است: نظام مهندسی ساختمان باید با توجه به جایگاه خود در بازار ساختمان و اجرای طرحها و پروژه های عمرانی نقش آفرینی کرده تا مسائل فنی در ساخت و سازها به منظور ارتقای ساخت و سازها و تضمین امنیت شهروندان برای استفاده مطمئن از این کالای اقتصادی گران قیمت و نیاز عمومی رعایت شود.
وی ادامه داد: نقش نظام مهندسی در طراحی، محاسبات برای جلوگیری از تحمیل هزینه های غیر ضرور در ساخت مسکن، اجراء، استفاده از مصالح ساختمانی و نظارت بر مجریان ذی صلاح و … خیلی مهم و اساسی است.
هاشمی زاده تصریح کرد: شهرها و زیست بوم های انسانی نیاز به تفکر مهندسی دارند و این امر لزوم حفظ جایگاه نظام مهندسی را دو چندان مینماید.
معاون عمرانی استاندار خاطر نشان ساخت: نظام مهندسی ساختمان خوزستان یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین سازمانهای تخصصی استان است که با بیش از هجده هزار عضو میتواند نقش مهمی در بهبود کیفیت ساخت و ساز ایفا نماید.

دعوت به حضور و مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره

معاون عمرانی استاندار با دعوت از مهندسان برای حضور در انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان از آن ها خواست که با مشارکت آگاهانه در انتخابات زمینه را برای ارتقا جایگاه نظام مهندسی فراهم آورند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مهر ۹۷
1557 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0