دعوت نماینده مردم یزد و اشکذر از نظام مهندسی برای ورود به حل مشکلات کم آبی موسوی

دعوت نماینده مردم یزد و اشکذر از نظام مهندسی برای ورود به حل مشکلات کم آبی و انرژی استان

موسوی _ نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد را تبریک گفت.

کد خبر: 970809033 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۶:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد ، کشور،موسوی _ نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد را تبریک گفت.

دعوت نماینده مردم یزد و اشکذر از نظام مهندسی برای ورود به حل مشکلات کم آبی

دعوت نماینده مردم یزد و اشکذر از نظام مهندسی برای ورود به حل مشکلات کم آبی

دعوت نماینده مردم یزد و اشکذر از نظام مهندسی  برای ورود به حل مشکلات کم آبی و انرژی استان

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان یزد با ۲ مشکل کم آبی و انرژی مواجه است از هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خواست نیروی فکری و تخصصی سازمان را در جهت حل این مسائل بسیج کنند.
موسوی، هم چنین ضرورت توجه به ساخت و سازهای اصولی و قانونمند را یادآور شد و خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان یک نهاد مردمی و تخصصی با استفاده از مشارکت سایر دستگاهها مسئولیت سنگین ساماندهی ساخت و سازها را عهده دار است و نیز مجلس شورای اسلامی از طریق کمیسیون عمران رسیدگی به مبانی قانونی مربوط به این مهم را در اولویت دارد.

دعوت نماینده مردم یزد و اشکذر از نظام مهندسی برای ورود به حل مشکلات کم آبی

نماینده مردم یزد و اشکذر یاد آور شد: سازمان نظام مهندسی ساختمان یک نهاد مستقل است و باید بتواند کارش را خوب انجام دهد. وزارت راه و شهرسازی نیز باید از این سازمان که مهندسان را سامان میدهد بهترین استفاده را ببرد و هردو در راستای اهداف یک دیگر کار کنند تا ساز و کارهای لازم برای ساخت و سازهای پایدار فراهم آید.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
790 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0