دعوت از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای دادن طرح جامع بهسازی و توسعه مسجد آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی

دعوت از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای دادن طرح جامع بهسازی و توسعه مسجد اعظم قم

آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به مشکلات هسته مرکزی شهر قم بیان کرد: خوشبختانه در سال ‌های اخیر اقدامات خوبی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و هسته مرکزی قم صورت گرفته است ولی باید دسترسی مردم به حرم مطهر آسان تر گردد که متاسفانه امروز با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستیم.

کد خبر: 971114001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ بهمن ۹۷ - ۸:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به مشکلات هسته مرکزی شهر قم بیان کرد: خوشبختانه در سال ‌های اخیر اقدامات خوبی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و هسته مرکزی قم صورت گرفته است ولی باید دسترسی مردم به حرم مطهر آسان تر گردد که متاسفانه امروز با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستیم.

دعوت از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای دادن طرح جامع بهسازی و توسعه مسجد

دعوت از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای دادن طرح جامع بهسازی و توسعه مسجد

دعوت از سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان قم برای دادن طرح جامع بهسازی و توسعه مسجد اعظم قم

وی ادامه داد: در کلیه طرحهایی که در اطراف حرم مطهر و بافت هسته مرکزی قم اجرا می گردد باید مشکلات مردم در نظر گرفته شود و این مشکلات کم شود.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با عنوان این که نظارت در بخش ساخت و ساز بسیار حائز اهمیت است افزود: باید بگونه ای اقدام گردد تا مردم در اخذ پروانه های ساختمانی و مجوز ساخت و ساز وقت کم تری صرف کنند و موانعی که در این زمینه وجود دارد باید حل و از سویی نیز باید نظارتها در ساخت و ساز جدی گرفته شود.
آیت الله علوی بروجردی افزود: باید شرایطی فراهم گردد تا کسانیکه میخواهند ساخت و ساز کنند با کم ترین تردد به ادارات مرتبط، مجوزهای لازم را دریافت کنند که استفاده از بسترهای الکترونیکی در این زمینه می ‌تواند کارساز باشد که خوشبختانه طبق گزارشهای ارائه گردیده نظام مهندسی قم در بخش ‌هایی ورود کرده است.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت ظاهر و نمای ساختمان با عنوان این که متاسفانه امروز نمای ساختمانها در قم سبک و سیاق خاصی ندارد تصریح کرد: خوشبختانه اقداماتی در زمینه ممنوعیت نمای رومی در شهر قم صورت گرفته که البته این اقدامات کافی بنظر نمیرسد و باید جایگزینی برای این مدل به شهروندان معرفی گردد.

دعوت از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای دادن طرح جامع بهسازی و توسعه مسجد

وی همچنین از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم خواست تا طرح جامعی در زمینه توسعه و بهسازی مسجد اعظم قم آماده کنند تا این مسجد بتواند خدمات بهتری به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(سلام الله علیه) و هم چنین حوزویان ارائه کند.
امین مقومی – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه نمود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۷
554 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0