دعوت هیات مدیره سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد سالاری

دعوت هیات مدیره سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای برگزاری شکوه مند مراسم هفته مهندس

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد روز شنبه چهارم اسفند تشکیل نشست داد.

کد خبر: 971205034 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۷:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد روز شنبه چهارم اسفند تشکیل نشست داد.

دعوت هیات مدیره سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دعوت هیات مدیره سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دعوت هیات مدیره سازمان سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان یزد برای برگزاری شکوه مند مراسم هفته مهندس

در این نشست، که مقارن با شروع هفته بزرگداشت مهندس در استان یزد بود، ریاست سازمان استان در مورد شخصیت، فضایل، اندیشه‌ها، اقدامات و تالیفات فیلسوف و ریاضیدان و اندیشمند بزرگ جهان اسلام و ایران مرحوم خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند سده هفتم به تفصیل توضیحاتی داد و نام‌گذاری میلاد این بزرگ مرد را به نام روز مهندسی گرامی داشت.
سالاری افزود: مهندسان دلسوز متعهد و متخصص با تاسی به خواجه نصیر در راه توسعه و آبادانی جامعه قدم بردارند.
وی، هم‌چنین در مورد دستاوردهای خوب مجمع عمومی اخیر سازمان که با آرامش و در فضای همکاری و صمیمیت برگزار گردید یاد کرد و از تصویب گزارش عملکرد سال نود و شش سازمان و تصویب بودجه پرچالش سال نود و هشت که با مشارکت خوب و اعتماد مهندسان صورت گرفت ابراز خرسندی کرد.
سالاری هم‌چنین از توسعه همکاری و معاضدت فزاینده شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد، اداره کل راه و شهرسازی و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با سازمان و اهداف آن تقدیر کرد و افزود: نگاه به عملکرد شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان بر مبنای فرایند محوری باید باشد و ما در همه عرصه‌ها یاور و پشتیبان یک‌دیگر خواهیم بود تا تخلفات ساختمانی به حداقل برسد. تشریح برنامه‌های هفته مهندس دیگر دستور کار جلسه اخیر هیئت مدیره سازمان بود که ریاست سازمان به نمایندگی از هیئت مدیره از کلیه اعضا برای شرکت در برنامه ها و جلسات تخصصی و عمومی مربوط به این ایام دعوت کرد.

دعوت هیات مدیره سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری آیین ویژه بزرگداشت مهندس در تاریخ ۷ اسفند در سالن مرکز تربیت معلم شهید پاکنژاد هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن از مهم‌ترین این برنامه‌هاست که در آن مقامات ارشد استان در جمع مهندسان حضور می یابند و علاوه بر سخنرانی پروفسور نجاتی در زمینه مدلهای نوین کسب و کار چند برنامه هنری نیز اجرا و از پیشکسوتان و بانوان مهندس برگزیده تجلیل می شود. در نشست هیئت مدیره سازمان هم‌چنین برنامه زمان‌بندی انتخابات هیئت رئیسه دفاتر نمایندگی در شهرستانها توسط سید محسن دشتکی به اطلاع هیات مدیره رسید و حاضران در نشست دیدگاه های خود را در باره نحوه برگزاری این مهم عنوان کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی اجرا معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
532 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0