دعوت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای عقد تفاهم نامه 3 جانبه با سازمان صعیدزرندی

دعوت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای عقد تفاهم نامه ۳ جانبه با سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری‌ها

در نشست دویست و سی و نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در شیراز، حسین صعیدزرندی معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سخن گفت.

کد خبر: 980213008 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ - ۱۲:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری از مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در نشست دویست و سی و نهم شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در شیراز، حسین صعیدزرندی معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سخن گفت.

دعوت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای عقد تفاهم نامه 3 جانبه با سازمان

دعوت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای عقد تفاهم نامه ۳ جانبه با سازمان

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای  عقد تفاهم نامه ۳ جانبه از سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری‌ها دعوت کرد

وی گفت: ۴ هزار نفر مهندس نقشه بردار ذی‌صلاح با آموزش دوره های حقوقی ثبت در اجرای قانون حدنگار در امر تهیه نقشه های تفکیکی در کل کشور فعالیت می کنند.
به گفته صعیدزرندی تا به حال با فعالیت مهندسان چهار میلیون مترمربع نقشه تفکیکی تهیه شده و به ثبت اسناد و املاک ارائه شده است. هم‌چنین با نظارتهای مستمر استانها و فعالیت مثبت مهندسان نقشه بردار ذی‌ صلاح، مسیر اشتباهات ثبتی که در گذشته وجود داشته حذف گردیده و دقت کار مهندسان نقشه بردار با رعایت مسائل فنی و حقوقی سبب شده سطح اشتباهات خیلی کم گردد.
وی از همه استان ‌ها و روسای سازمان ‌ها درخواست کرد در اجرای تبصره های ماده نهم آیین نامه اجرایی قانون حدنگار به تنظیم تفاهمنامه ۳ جانبه نظام مهندسی، شهرداری و ثبت اسناد اقدام کنند تا نقشه‌های مورد نیاز برای صدور پایانکار که توسط این مهندسان ذی‌صلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان که مورد تایید سازمان ثبت است تهیه و همین نقشه ها منجر به صدور اسناد تفکیکی گردد.

دعوت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای عقد تفاهم نامه ۳ جانبه با سازمان

به گفته صعید زرندی به این ترتیب مردم از سردرگمی فعلی به علت تفاوت متراژها آزاد می‌ شوند و قاعدتا این برنامه جامعی است که سازمان ثبت اسناد و املاک در گذشته و در آینده به جدیت پیگیری خواهد شد.
معاون املاک و امور کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به اقدامات سازمان ثبت برای صدور اسناد کاداستر شوارع و معابر و هم‌چنین رودخانه ها اشاره داشت که قدم موثری در حفظ حقوق دولت و مردم است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۸
485 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0