نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد

سرمایه گذاران استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را مد نظر قرار دهند

سمینار آموزشی بارسا پلیمر با حضور عضوهای هیات مدیره سازمان، مدیر واحد تاسیسات، عضوهای گروه تخصصی مکانیک و عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برگزار گردید.

کد خبر: 961114011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ - ۱۰:۳۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ه نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، سمینار آموزشی بارسا پلیمر با حضور عضوهای هیات مدیره سازمان، مدیر واحد تاسیسات، عضوهای گروه تخصصی مکانیک و عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برگزار گردید.

سرمایه گذاران استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را مد نظر قرار دهند

سرمایه گذاران استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را مد نظر قرار دهند

سرمایه گذاران استفاده از مصالح ساختمانی  استاندارد را مد نظر قرار دهند

مهندس محمدرضا طالب زاده، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، در این سمینار بیان داشت: صنعت ساختمان کشور دارای ۳ رکن اساسی است که عبارتند از مصرف کنندگان یا مشتریان ساختمان که همان عامه مردم هستند، کنترل کنندگان کیفیت و قانون گذاران که شامل سازمانها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی از جمله نظام مهندسی ساختمان است و رکن سوم شامل سرمایه گذاران و سازندگان ساختمان و براساس قانون مجریان ذی صلاح است.
طالب زاده بر ضرورت تعامل میان این ۳ بخش تاکید کرد و ادامه داد: این ۳ بخش از هم منفک نیستند و تغییرات در هر بخش مسلماً بر قسمتهای دیگر تاثیرگذار است که بطور کلی بر زنجیره ساخت و ساز تاثیر میگذارد.
وی با اشره به این که مردم یک ساختمان ایمن، با کیفیت و با قیمت مناسب میخواهند خاطر نشان ساخت: در بخش نظارتی، مهندسان ناظر ما باید با رعایت مقررات ملی ساختمان، خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهند و با مسئولیت پذیری ساختمانی ایمن در خور شان مشتریان به آنها ارائه دهند.

سرمایه گذاران استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را مد نظر قرار دهند

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با تاکید بر این که سرمایه گذاران باید استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را مد نظر قرار دهند، تصریح کرد: سرمایه گذاران باید در جهت تهیه مصالح ساختمانی و مواد اولیه با کیفیت و استفاده از مجریان ذی صلاح با تجربه اهتمام ورزند زیرا بیش ترین اثرگذاری را بر روی افزایش کیفیت ساختمان دارد.
وی یاد آور شد: تا کالا و مواد اولیه استاندارد و با کیفیت نباشد و از مجریان مجرب استفاده نکنیم نخواهیم توانست ساختمانی با کیفیت و مقاوم برای مشتریان تهیه نماییم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی الکترونیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۶
669 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0