کاهش زمان صدور مجوزهای کشاورزی به بیست روز ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی

ورود سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیان کرد: ورود سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی ‌به کندی انجام می گردد

کد خبر: 190730011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ مرداد ۹۸ - ۴:۱۰ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیان کرد: ورود سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی ‌به کندی انجام می گردد

ورود سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی

ورود سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی

ورود سرمایه‌گذاران در بخش  کشاورزی

شاهرخ رمضان نژاد با عنوان این که امروز کشاورزی چاره‌ای جز افزایش بهره‌وری ندارد، افزود: ورود سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی ‌به کندی انجام می‌ گردد.

وی صبح امروز در دیدار با فدایی استاندار کرمان با اشاره به این که کشاورزی در مرحله اول یک فعالیت اجتماعی است، تصریح کرد: مدیریت کشاورزی در شرایط کنونی کم‌آبی سخت است.

رمضان نژاد با عنوان این که امنیت غذایی کشاورز با وجود بخش کشاورزی تامین می ‌گردد و کار پیچیده‌ای است، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی نقش مهمی در اجرای سیاست‌ های کشاورزی کشور دارد.

وی با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمان یک سازمان پیشرو است و بسیاری از اقدامات آن الگو شده است، اظهار داشت: دویست و پنجاه هزار نفر از مهندسین کشاورزی کشور عضو سازمان نظام مهندسی هستند و سطح دانش بالایی دارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با عنوان این که ارتقای دانش کشاورزی در بین کشاورزان برای ما بسیار اهمیت دارد و امروز کشاورزی چاره‌ای جز افزایش بهره‌وری ندارد، افزود: در استان کرمان پانزده هزار مهندس کشاورزی عضو سازمان نظام مهندسی هستند و این افراد سوابق بسیار خوبی دارند.

وی با اشاره به این که استفاده از ظرفیت نیروهای جوان را در برنامه داریم و امروز جوان‌گرایی اولویت کشور است، گفت: تحریم مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده اما در بخش کشاورزی به فرصت تبدیل شده است.

رمضان نژاد با عنوان این که در ایجاد گلخانه‌ها هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد و کارها بسیار تسهیل شده است، یاد آور شد: برای رونق تولید باید ورود سرمایه‌گذار را تسهیل کرد و در بخش کشاورزی ورود سرمایه‌گذاران مقداری به کندی انجام می‌ گردد.

ورود سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی

وی با اشاره به این که متوسط زمان صدور پروانه‌ها و مجوزات کشاورزی از صد و پنجاه روز به بیست روز کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی در دستور کار است و بر آن متمرکز شده‌ایم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با عنوان اینکه کرمان در خرما و پسته یک استان موفق و پیشگام است و اگر بتوانیم با برنامه دقیق بهره‌وری اقدام کنیم کشاورزان ما بیش تر نفع می‌ برند، ادامه داد: بخشی از فارغ‌التحصیلان کشاورزی برای کار در مزرعه نیازمند مهارت‌آموزی هستند و باید این کار انجام گردد تا بتوانند نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به این که مراکز غیردولتی خدمات کشاورزی در سطح کشور راه‌اندازی می‌ گردد و تا به حال چند مرکز در سطح کشور افتتاح شده است، گفت: در این مراکز بخشی از امورات اداری کشاورزان نیز انجام می‌ گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مرداد ۹۸
855 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0