بررسی ارتقاء گستره فعالیتهای روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان ارتقاء گستره فعالیتهای روابط عمومی سازمان

بررسی ارتقاء گستره فعالیتهای روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

کلیه واحدها، مدیران و کارکنان آن ها با افزایش قابلیتهای مشتری گرایی، در نقش روابط عمومی سازمان عمل کنند.

کد خبر: 970823007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ - ۲:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کلیه واحدها، مدیران و کارکنان آن ها با افزایش قابلیتهای مشتری گرایی، در نقش روابط عمومی سازمان عمل کنند.

بررسی ارتقاء گستره فعالیتهای روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان

بررسی ارتقاء گستره فعالیتهای روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان

بررسی ارتقاء گستره فعالیتهای روابط  عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

این مطلب را رئیس سازمان استان در جلسه ای با حضور تنی چند از اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره سازمان بیان داشت و گفت: امروز مردم با حجم زیادی از پیام‌های بیلبوردهای تبلیغاتی و انواع اطلاعات و آموزشها و توصیه‌ های دستگاه‌های خدمات‌رسان مواجه هستند، بطوری که حساسیت آن ها نسبت به این شیوه های تبلیغاتی به حداقل رسیده و باید شیوه‌های نوینی برای اثربخشی فعالیت روابط عمومی سازمان ارائه و اجرا گردد.

سالاری با انتقاد از شیوه های سنتی ارتباط گیری با مهندسان و ضعف اعتماد مخاطبان، بهترین روش برای بهسازی این روند را پرسش از مخاطب، برای پی بردن به نیاز های وی در این زمینه دانست.
در این جلسه، حاضران به تفصیل در مورد الزامات بنیادین کار روابط عمومی ابراز نظر کردند، که از مهم ترین آن ها ارسال پیامهای انرژی بخش برای اعضا، اطلاع رسانی جامع در زمینه‌های گوناگون برای مهندسان از طریق کانالهای ارتباطی، توجه ویژه به نظرخواهی از مراجعان سازمان، ایجاد زمینه گفت و گوهای بین رشته ای، ارسال پیامک به مالکان در مراحل مختلف شروع تا پایان مسیر پرونده آنها در سازمان، تهیه بروشور ها و لوح فشرده برای راهنمایی ارباب رجوع بویژه در بعد نظارت، تقویت سایت سازمان برای معرفی توانمندیهای مهندسان، معرفی عملکردها و فرآیندهای سازمانی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای اخذ و رسیدگی به پیشنهاد ها و شکایات مراجعان بود.

بررسی ارتقاء گستره فعالیتهای روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان

در ادامه نشست،

مدیر روابط عمومی سازمان در مورد مهم ‌ترین محورهای فعالیت در عرصه های اطلاع رسانی، تبلیغات رسانه ای و میدانی، معرفی مهندسان نمونه و نخبه و پیشکسوت و آثار ماندگار آنان، ارتباط با خانواده های مهندسان بعنوان پشتوانه های سازمان و اجرای طرحهای فرهنگ سازی در میان جوانان و نوجوانان گزارشی ارائه کرد.
در ادامه افشانی، استاد دانشگاه و متخصص علوم اجتماعی بعنوان مهمان جلسه با اشاره به مشکلات موجود در زمینه‌های نظارت بر ساخت و سازها و یا طرحهای ترافیکی، نیاز به پژوهش علمی و میدانی با استفاده از دیدگاه های مهندسان را مبنای برنامه‌های اعتماد سازی سازمان توصیف کرد و به موازات آن کشف دلایل قانون گریزی در عرصه ساختمان را ضروری دانست.
افشانی، پیشگام شدن سازمان برای اعتماد سازی عمومی و رفع نقائص را ستود و آمادگی حوزه علوم اجتماعی دانشگاه را برای همکاری در جهت حل علمی این مشکل اعلام کرد.

منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۷
883 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0