بررسي معضلات و مشکلات دستگاههاي اداري با رياست مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى بررسي معضلات و مشکلات دستگاههاي اداري با رياست مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى

بررسي معضلات و مشکلات دستگاههاي اداري با رياست مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى

بررسي معضلات و مشکلات دستگاههاي اداري با رياست مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى ، صورت گرفت. پارسا، در صحبت هاي خود به زمين خريدارى شده از اداره راه و شهرسازى توسط نظام مهندسى اشاره کرد

کد خبر: 001121009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۰۰ - ۱۰:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بررسي معضلات و مشکلات دستگاههاي اداري با رياست مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى ، صورت گرفت. پارسا، در صحبت هاي خود به زمين خريدارى شده از اداره راه و شهرسازى توسط نظام مهندسى اشاره کرد

بررسي معضلات و مشکلات دستگاههاي اداري با رياست مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى

بررسي معضلات و مشکلات دستگاههاي اداري با رياست مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى
نشست بررسي معضلات و مشکلات دستگاه هاي اداري به رياست حجت الاسلام مجيدرضا فولادي مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى و با حضور مديران کشوري و استاني و رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان روز ۵ شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۰ برگزار گردید.
در اين جلسه که علي رضا فخاري مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن ايران، مهندس فردين شاکري عضو هيئت مديره و معاون فني و مهندسي سازمان ملي زمين و مسکن ايران، حسين مذنب مديرکل بازرسي و رسيدگي به شکايات وزارت راه و شهرسازي، خليل بهروزي فر نماينده مردم فومن و شفت در مجلس شوراي اسلامي، ماکان پدرام مديرکل راه و شهرسازي استان گيلان، حامد دائمي جفرودي مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي، فريبرز مرادي مدير کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان گيلان حاضر بودند، در مورد مشکلات موجود در استان و ارائه راه کارها و ورود نهاد رياست جمهورى درجهت تسهيل در امور و خدمات رسانى مطلوب به مردم صحبت شد.
بهزاد پارسا، رئيس سازمان در پاسخ سوالات مطرح شده از سوي حجت الاسلام فولادى در مورد بالابودن تعرفه ساختمان هاى روستايى و هم چنين طولانى بودن فرآيند اداري صدور پروانه در سازمان نظام مهندسى بیان کرد: در بحث تعرفه جلسات متعددى در اين زمينه با کارشناسان استاندارى، راه و شهرسازى، دادگسترى و بنياد مسکن انقلاب اسلامي برگزار شد که نهايتا مقرر گردید که جهت حمايت از روستائيان عزيز و هم چنين قشر کم درآمد شهرى، تعرفه خدمات مهندسى ساختمان هايى که متراژ آنها طبق الگوى مصرف است با تخفيف پنجاه درصدى لحاظ شود.
پارسا در ادامه ضمن اشاره به اينکه نظام مهندسى هميشه همراه با سياستهاى دولت جهت خدمات رسانى در بخش مسکن بوده، گفت: نمونه هاى اخير اين همراهي ها انجام رايگان پروژه هاى ايثارگران و کميته امداد و هم چنين دريافت تعرفه ۵۰ درصدى در بخش طرح اقدام ملى مسکن است که اين توضيحات تاييد و تقدير مدير کل بازرسي نهاد رياست جمهوري را در برداشت.
وی در مورد طولانى بودن فرآيند دريافت پروانه ساختمانى بیان کرد: بخشى از اين فرآيند مربوط به نظام مهندسى است که با توجه به روند تمام الکترونيکي مراحل در سازمان، درحال پي گيرى مشکلات جهت تسريع امور هستيم. ضمن اينکه در مراجع صدور پروانه نيز نقايصى دراين زمينه وجود دارد و نيازمند حذف بروکراسىهاى ادارى جهت تسهيل در دريافت مجوزهاى ساختمانى است.
پارسا اظهار اميدواري کرد با هماهنگى موجود بين دستگاهها اين مشکلات بطور کامل برطرف گردد.
وی در صحبت هاي خود به زمين خريدارى شده از اداره راه و شهرسازى توسط نظام مهندسى اشاره کرد و گفت: علي رغم انجام تعهدات سازمان، اداره کل راه و شهرسازى استان اقدام به فسخ قرارداد نمود که مقرر گردید، ظرف چند روز آينده کليه موارد ذکر شده بصورت مکتوب همراه با مستندات به مديرکل بازرسى نهاد رياست جمهورى جهت پيگيرى هاى بعدى ارائه گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۰۰
336 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0