بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اسماعیل اسدی

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

اسماعیل اسدی _ ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قماز بررسی تخلفات انضباطی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی ارتقاء پایه اعضای سازمان نظام مهندسی خبر داد.

کد خبر: 970708011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۱۱:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اسماعیل اسدی _ ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قماز بررسی تخلفات انضباطی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی ارتقاء پایه اعضای سازمان نظام مهندسی خبر داد.

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

بررسی تخلفات انضباطی اعضای سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان قم

اسماعیل اسدی بیان کرد: با توجه به برگزاری دوره‌ آموزشی جهت ارتقاء پایه و ورود به حرفه صلاحیت اجرا و هم چنین آزمون ‌های پایان دوره های یاد شده، تخلفات انضباطی دراین زمینه بررسی و فرد متخلف به شورای انتظامی استان جهت طرح و بررسی معرفی می گردد.
اسدی به بندهای قانونی در این زمینه اشاره کرد و گفت: به استناد بند چهارده از بخش ب (تخلفات انضباطی) ماده نود و یک اصلاحیه آئین ‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان – مصوب اسفند نود و چهار هیات وزیران، “جعل در اوراق و اسناد و مدارک حرفه ای و مدارک لازم برای اخذ پروانه اشتغال بکار و تصاویر آن ها یا استفاده از سند مجعول، به مجازات انتظامی از درجه ۴ تا درجه ۶” محکوم می گردد.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: همچنین به استناد بند هجده از همان بخش مذکور، “ارائه مدارک تقلب آمیز یا سابقه یا صلاحیت حرفه‌ای خود یا دیگری یا تقلب در آزمون‌ ها و توسل به راه‌ های متقلبانه یا اظهارات خلاف واقع برای کسب امتیاز شغلی و حرفه‌ای به مجازات انتظامی از درجه ۳ تا درجه ۵” نیز محکوم می گردد.


وی در خاتمه یاد آور شد: در صورت وقوع تقلب توسط هریک از اعضای سازمان در دوره ‌ها و آزمون‌ های پایان دوره مذکور که به تایید رسیده باشد و یا معرفی فرد توسط کمیته آموزش استان بعنوان فرد متخلف و متقلب صورت گیرد، باید پرونده فرد خاطی برای پیگیری و اعلام نظر به شورای انتظامی استان ارجاع گردد.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
704 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0