بررسی آثار مخرب زلزله در لار آثار مخرب زلزله

بررسی آثار مخرب زلزله در لار

سمینار بررسی آثار مخرب زلزله با نگاهی به آموزه های زمین لرزه های پیشین، در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار گردید.

کد خبر: 970302015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ - ۳:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سمینار بررسی آثار مخرب زلزله با نگاهی به آموزه های زمین لرزه های پیشین، در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار گردید.

بررسی آثار مخرب زلزله در لار

بررسی آثار مخرب زلزله در لار

آثار مخرب زلزله در لار بررسی گردید

در این سمینار که با تلاش شهرداری لار، دفتر ویژه نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان لارستان و با حضور شهرداران، مسئولان ادارات، شوراهای اسلامی شهر و روستا، مرکز اورژانس ۱۱۵ و اعضای دفتر نظام مهندسی و تنی چند از پرسنل شهرداریها برگزار گردید، محمدرضا قنبر نژاد، شهردار لار طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی و تشکر از شرکت کنندگان در سمینار، برگزاری چنین سمینارهایی را ضروری دانست.
در ادامه  آفرینی، مشاور فرهنگی سازمان نظام مهندسی و سخنران ویژه برنامه، مطالب ارزنده ای حول روانشناسی معماری و شهرسازی و ضرورت توجه به مشکلات و آسیبهای روانی بعد از وقوع زمین لرزه و پیش گیری و آمادگی لازم جهت مدیریت حادثه قبل از وقوع آن، ارائه کرد.
در بخش دوم این سمینار با دعوت مجری برنامه، یونس رضایی ریاست دفتر ویژه نمایندگی نظام مهندسی لارستان با حضور در جایگاه ضمن سپاس از شهرداری، اساتید و حضار جهت برگزاری و هم چنین حضور در سمینار، گزارشی از روند برگزاری سمینار ارائه نمود.
سپس خواجه پور عضو هیئت مدیره و پژوهشگر زمین لرزه های اخیر ایران و دومین سخنران ویژه سمینار، مطالب فنی و پژوهشی خود را به سمع و نظر حضار رساند.
آن چه در این بین شایسته قدردانی و مایه خوشحالی است این که ما شاهد آن هستیم که دو مدیر و دو بازوی عمرانی و فنی شهرستان با هوشیاری و با شناخت نیازها و پیش بینی خطرات پیش رو، پیش از وقوع حادثه به فکر مهار و مدیریت آن هستند و این همان حلقه گمشده مشکلات مدیریتی کلان ما در بسیاری از بخشهاست.

بررسی آثار مخرب زلزله در لار

دوراندیشی یک ویژگی مهم هر مدیر دل سوز و متعهد است که فقط به حفظ جایگاه خود در زمان تصدی مسئولیت نمی اندیشد؛ بلکه در نگاهی کلیتر به آینده منطقه و حتی به طور کلان تر آینده کشور و مردمش می اندیشد، وقتی مردم شاهد باشند که دو مدیر بومی شهرستان از این ویژگی برخوردار هستند قطعا با امید و اطمینان خاطر بیش تر به آینده منطقه چشم خواهند دوخت.
ویژگی مهم این سمینار که باید مورد توجه مسئولین شهرستان قرار گیرد خواست و تمایل ۲ ارگان در جهت هماهنگی بیش تر و همکاری در پیشبرد بهتر خدمات است.
همان گونه که همه میدانیم در بسیاری از موارد این ناهماهنگیها است که سبب هدر رفت  وقت و هزینه می شود. لذا اگر ما شاهد این باشیم که مدیران و مسئولین دیگر بخشهای منطقه نیز در این راه گام بردارند قطعا آینده ای بهتر و روشن تر را برای خود و فرزندانمان خواهیم ساخت.

منبع : آفتاب

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۹۷
797 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0