بررسی شرایط تغییر مهندس ناظر بر ساخت و ساز در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید؛

بررسی شرایط تغییر مهندس ناظر بر ساخت و ساز

جلسه هم‌اندیشی شرایط تغییر مهندس ناظر اعم از حقیقی و حقوقی طبق آسیب‌شناسی‌های انجام گرفته برگزار گردید، که طبق اعلام دفتر توسعه مهندسی ساختمان نشست های فوق بصورت مستمر تا رسیدن به نتیجه مورد توافق ادامه می ‌یابد.

کد خبر: 190915007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸ - ۵:۵۸ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،جلسه هم‌اندیشی شرایط تغییر مهندس ناظر اعم از حقیقی و حقوقی طبق آسیب‌شناسی‌های انجام گرفته برگزار گردید، که طبق اعلام دفتر توسعه مهندسی ساختمان نشست های فوق بصورت مستمر تا رسیدن به نتیجه مورد توافق ادامه می ‌یابد.

بررسی شرایط تغییر مهندس ناظر بر ساخت و ساز

بررسی شرایط تغییر مهندس ناظر بر ساخت و ساز

شرایط تغییر مهندس ناظر بر ساخت  و ساز بررسی گردید

نشست بررسی شرایط تغییر مهندس ناظر اعم از حقیقی و حقوقی به میزبانی و پیشنهاد دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با حضور نویریان مدیرکل دفتر توسعه  مهندسی ساختمان، نمایندگانی از این دفتر در وزارت خانه، نمایندگانی از سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و شهرداری ‌ها در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.

در نشست فوق تغییر ناظر و شرایط قانونی آن طبق ضوابط و مقررات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طبق اعلام دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مقرر گردید تا نشست ها بصورت مستمر ادامه یابد و اصلاحات لازم در این مورد، انجام با توافق اعضا انجام گیرد.

شرایط تغییر مهندس ناظر اعم از حقیقی یا حقوقی در بندهای ۴-۴-۱۴ و ۱۰-۴-۱۵ شیوه‌نامه پیوست مبحث دوم مقررات ملی ساختمان موجود است که در این مورد، مشکلات موجود به بحث و بررسی گذاشته شد.

بررسی شرایط تغییر مهندس ناظر بر ساخت و ساز

لازم به ذکر است در جلسه فوق، طاهری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مجربی کرمانی دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، میری معاون ساختمان شهرداری تهران، صالحی مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران و کارشناسان دفتر توسعه مهندسی ساختمان و اداره کل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران حضور به هم رساندند و به ارایه نقطه نظرات خود حول موضوع جلسه پرداختند.

قابل ذکر است نشست های فوق هر هفته یک‌شنبه در سالن جلسات معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌گردد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ شهریور ۹۸
449 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0