بررسی طرح های جدید رفاهی فرهنگی و ورزشی سازمان در نشست هیات مدیره طرح های جدید رفاهی فرهنگی و ورزشی سازمان

بررسی طرح های جدید رفاهی فرهنگی و ورزشی سازمان در نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در جلسه روز هجدهم اسفند هیئت‌مدیره، نتایج اعلام فراخوان پیمانکار برای مدیریت مجتمع اقامتی سازمان در مشهد مقدس مطرح شد و به تصویب رسید.

کد خبر: 971219013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ - ۳:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در جلسه روز هجدهم اسفند هیئت‌مدیره، نتایج اعلام فراخوان پیمانکار برای مدیریت مجتمع اقامتی سازمان در مشهد مقدس مطرح شد و به تصویب رسید.

بررسی طرح های جدید رفاهی فرهنگی و ورزشی سازمان در نشست هیات مدیره

بررسی طرح های جدید رفاهی فرهنگی و ورزشی سازمان در نشست هیات مدیره

بررسی طرح های جدید رفاهی فرهنگی و  ورزشی سازمان در نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هیئت مدیره سازمان استان، بعد از استماع گزارش جاوید – مدیر امور رفاهی سازمان که طبق آن شرکت مارکوپولو از تهران با تعهد پرداخت سیصد و بیست و چهار میلیون تومان به سازمان برنده مزایده اعلام شده است، پرونده اجرای کار را تایید و برای آن برنامه ریزی کرد.
در این زمینه، سالاری – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به این که در سال نود و شش این مجتمع اقامتی با هفتاد میلیون تومان زیان اداره شده است، از نتایج رویکرد جدید ابراز خرسندی کرد و افزود: شرکت برنده مزایده یک شرکت حرفه ای معتبر است که در برخی استان‌ های دیگر نیز بصورت زنجیره ای فعالیت دارد.
به گفته سالاری، تضمینهای لازم برای حسن انجام کار از شرکت یاد شده دریافت و تخفیف مناسبی برای مهندسان عضو سازمان و خانواده های آنها در نظر گرفته شده است. زحمتکش، نایب رئیس و نماینده هیات مدیره در امور رفاهی سازمان استان نیز ادامه داد: علاوه بر اقدام ذکر شده مذاکراتی با هتل پارسیان داشته ایم که برای تهران و شهرهای کرمانشاه یاسوج همدان و شهرکرد تا مرز پنجاه درصد تخفیف پیشنهاد شده است. هم‌چنین با هتلهای زنجیره ای هما نیز مذاکره شده که در شهرهای آبادان، شیراز، مشهد و تهران با سی درصد تخفیف به مهندسان خدمت رسانی کنند.

بررسی طرح های جدید رفاهی فرهنگی و ورزشی سازمان در نشست هیات مدیره

به گفته وی، برای مکانهای رفاهی داخل استان و سالن‌های ورزشی نیز هر جا لازم باشد یارانه تا سقف مناسبی در نظر گرفته میشود.
در خاتمه مذاکرات هیئت مدیره و اخذ مصوبه هیئت مدیره برای عقد قرارداد با شرکت مارکوپولو تأکید شد: علاوه بر رعایت موارد حقوقی، تضمین ‌های لازم برای حسن اجرای توافق از شرکت یاد شده است دریافت گردد و با توجه به نزدیک شدن ایام مسافرت، برای استفاده مهندسان برنامه ریزی صورت پذیرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۷
503 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0