معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی نفرات برتر مسابقات قرآن

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

گروه فعالیت‌ های قرآنی ــ اسامی نفرات برتر نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان نظام مهندسی کشور اعلام گردید.

کد خبر: 980213006 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ - ۱۲:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، گروه فعالیت‌ های قرآنی ــ اسامی نفرات برتر نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان نظام مهندسی کشور اعلام گردید.

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان نظام  مهندسی معرفی شدند/ راه‌اندازی دارالقرآن سازمان در آینده‌ای نه چندان دور

مرحله سراسری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی کشور ۵ شنبه، دوازدهم اردیبهشت‌ماه، با حضور تعداد پنجاه نفر از متسابقان (فقط آقایان) در تهران برگزار ‌گردید.
آیین افتتاحیه این مسابقات نیز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در محل مجتمع امام علی(علیه السلام) منطقه بیست و دو تهران برگزار گردید. این آیین با قرائت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی قرآن کریم و خیر مقدم بهمن مؤمنی مقدم، نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی استان تهران شروع شد و در ادامه نیز سیدمحسن موسوی بلده، پیشکسوت قرآنی کشور و محمود ایلخان، ریاست بسیج مهندسین کشور به سخنرانی پرداختند.
در ادامه این آیین، نیز از ۳ تن از جانبازان هفتاد درصد دوران دفاع مقدس که از آسایشگاه جانبازان در این آیین حضور پیدا کرده بودند، تجلیل و قدردانی گردید. اجرای تواشیح توسط گروه هم‌خوانی نجم‌الثاقب و ارائه محفظوات قرآنی از طرف علی، زینب و زهرا فیضی، حافظان قرآن کریم از جمله برنامه ‌هایی بود که در این آیین با استقبال فراوان حضار مواجه گردید.
هم چنین، برنامه مسابقات نیز از ساعت هشت صبح، دوازدهم اردیبهشت‌ماه با حضور قاریان و حافظان برتر نظام مهندسی استان‌ های مختلف کشور شروع شد که تا ساعت هجده نیز ادامه داشت.
در خاتمه برگزاری مسابقات و در رشته حفظ پانزده جزء، وحید غفران‌نیا از استان آذربایجان شرقی، محمد آزاد از استان تهران و حمید خلیلی از استان تهران توانستند تا رتبه‌ های اول تا سوم را از آن خود کنند.

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی

هم چنین، در رشته قرائت تحقیق نیز به ترتیب حسین شالچی از استان تهران، سلیم جوهرچی از استان اردبیل دوم و ابوالفضل شکیبا از استان خراسان شمالی رتبه‌های اول تا سوم مسابقات را کسب نمودند.
مجتبی حبیب‌زادگان، دبیر کارگروه برگزاری مسابقات قرآن سازمان نظام مهندسی طی سخنان کوتاهی در این رابطه از راه‌اندازی دارالقرآن سازمان نظام مهندسی خبر داد و گفت: در تداوم این حرکت ارزشی که توسط واحد ایثارگران سازمان نظام مهندسی استان تهران شروع شده است، به توفیق الهی و با تأیید هیئت مدیره سازمان نسبت به تشکیل دارالقرآن در سطح اعضا و خانواده ایشان اقدام خواهد شد.
منبع: ایکنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۸
586 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0