معرفی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین فرزاد خوش اخلاق بعنوان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

معرفی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین

فاطمه خمسه _ ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین که با حضور معاونان، مدیران، اعضای شواری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار گردید، بیان داشت: با شکل گیری و تشکیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی بخش اعظمی از وظایف و کارهای این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی واگذار گردیده و توانسته همراه و کمک حال بخش کشاورزی باشد.

کد خبر: 970701010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ مهر ۹۷ - ۴:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فاطمه خمسه _ ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین که با حضور معاونان، مدیران، اعضای شواری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار گردید، بیان داشت: با شکل گیری و تشکیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی بخش اعظمی از وظایف و کارهای این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی واگذار گردیده و توانسته همراه و کمک حال بخش کشاورزی باشد.

معرفی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین

معرفی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین

فرزاد خوش اخلاق بعنوان ریاست سازمان نظام  مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین معرفی گردید.

خمسه ضمن قدردانی از همکاری و تعامل نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بخش کشاورزی، ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی همواره توانسته با همفکری و به کارگیری نیروی فارغ التحصیل و جوان بدنبال توسعه بخش کشاورزی باشد.
وی گفت: موفقیت سال جاری سازمان در تولید محصولات زراعی حاصل همین همفکری و همکاری کلیه بخشهای زیر مجموعه جهادکشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یاد آور شد: انتظار ما از سازمان نظام مهندسی کشاورزی؛ حفاظت از آب و خاک به عنوان دو عامل اصلی رشد و توسعه بخش کشاورزی است.
وی تصریح کرد: با توجه به سیاستها و برنامه های جهاد کشاورزی بایستی از این دستاوردها صیانت کرد.
وی در ادامه با تشریح وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بر تشکیل کارگروه و کمیته های تخصصی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد.

معرفی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین

خمسه یاد آور شد: در نظام مهندسی کشاورزی؛ راستی و درستی حرف اول را میزند بنابراین باید توجه ویژه ای به این مقوله گردد.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی برای فعالیت بایستی کارشناسان فنی را در واحد خود داشته باشد تا بتواند محصول با کیفیت و با راندمان بالا تولید کند.
خمسه اظهار داشت: با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان کشاورزی میتواند بعنوان مشاور در توسعه بخش کشاورزی بهره گرفت.
وی در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از خدمات حمید رضا نوری نیا؛ فرزاد خوش اخلاق را بعنوان ریاست جدیدسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین معرفی کرد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ مهر ۹۷
2096 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0