معرفی ظرفیت حوزه دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه ریاست نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد:

معرفی ظرفیت حوزه دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بر لزوم معرفی و تبیین ظرفیت‌ های حوزه دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه استان تاکید کرد.

کد خبر: 970211002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بر لزوم معرفی و تبیین ظرفیت‌ های حوزه دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه استان تاکید کرد.

معرفی ظرفیت حوزه دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه

معرفی ظرفیت حوزه دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه

ظرفیت حوزه دانش بنیان در  ایجاد اشتغال پایدار و توسعه معرفی گردد

اردشیر آرش عصر ۲ شنبه در کارگاه آموزشی فرصتهای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان در صنعت ساختمان اهمیت موسسات دانش بنیان را در زمینه اشتغال زایی و دست یابی به توسعه پایدار مهم دانست.
ریاست سازمان نظام مهندسی استان اردبیل اظهار داشت: باید در زمینه شناساندن و معرفی مزایای این موسسات و هم چنین آگاه‌ سازی استعدادهای نهفته جویای کار و فعالیت آن ها در این حوزه هرچه در توان داریم بکار گیریم.
آرش تصریح کرد: معافیتهای مالیاتی و تسهیلات کم بهره از حداقل مزیتهای تاسیس موسسات دانش بنیان بوده و مهم تر از همه آن ها دغدغه اعضای سازمان را نسبت به کمبود مباحث طراحی و نظارت نقشه در زمانهای رکود بازار ساخت و ساز  را کاهش میدهد.
به گفته آرش تاسیس شرکتهای دانش بنیان با لحاظ کردن اقدامات  قانونی آن خیلی ساده بوده و خروجی آن برای اشخاص و در نهایت کشور خیلی مفید و تاثیر گذار است.

معرفی ظرفیت حوزه دانش بنیان در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با اشاره به این که باید با برقراری ارتباط تنگاتنگ بین این سازمان و پارک علم و فناوری زمینه اشتغال در سطح استان گسترش یابد، متذکر شد: در حالیکه رویدادهای استارت آپ در حال شتاب گرفتن است، هم سویی نهادهای مرتبط میتواند  با ایجاد موسسات دانش بنیان سبب شکوفا شدن استعدادهای جامعه علمی و فنی گردد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۷
840 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0