معرفی مدیر کل جدید راه و شهرسازی مازندران معرفی مدیر کل جدید

معرفی مدیر کل جدید راه و شهرسازی مازندران

آئین معارفه و بزرگداشت مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در ساری برگزار گردید .

کد خبر: 960813014 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آبان ۹۶ - ۱:۳۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ، آئین معارفه و بزرگداشت مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در ساری برگزار گردید .معرفی مدیر کل جدید راه و شهرسازی مازندران

معرفی مدیر کل جدید راه و شهرسازی مازندران

معرفی مدیر کل جدید راه و شهرسازی مازندران

معرفی مدیر کل جدید راه و شهرسازی  مازندران

مراسم بزرگداشت از خدمات مهندس حیدر نوروزی و محمود ذوالفقاری به عنوان مدیرکل اسبق و سرپرست و معارفه مهندس عبداله بهادری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی مازندران روز ۵ شنبه یازدهم آبان ماه در سالن هواشناسی استان برگزار گردید .
سید سعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در مراسم بزرگداشت و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی مازندران از جمله اقدامات اساسی مجموعه وزارت راه و شهرسازی را اصلاح ساختار و مدیریت سرمایه انسانی نام برد و ایجاد ۲ معاونت حمل و نقل و بازآفرینی شهری را از چارتهای سازمانی جدید پیش بینی شده برای ادارات کل راه و شهرسازی بعد از انتزاع معاون راهداری بیان کرد .
سید علایی گفت : در ساختار جدید ایجادی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان های کشور مدیرکل راه و شهرسازی استانها هم چنان به عنوان نماینده عالی وزیر در استانها و ریاست شورای حمل و نقل باقی میماند .
مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران در این آئین احداث یک هزار و سیصد کیلومتر راه روستایی ، تکمیل و بهره برداری از کمربندی چهار شهرستان ، بهره برداری از هجده هزار مسکن مهر باقیمانده از دولت گذشته را از مهمت رین خدمات راه و شهرسازی مازندران در دولت یازدهم اعلام نمود .
حیدر نوروزی تکمیل دو بیمارستان ، در دست اجراء قرار گرفتن چهار بیمارستان جدید و پیش بینی کمربندی برای هشت شهرستان دیگر مازندران را از خدمات دولت یازدهم در حوزه راه و مسکن دانست .

معرفی مدیر کل جدید راه و شهرسازی مازندران


مهندس عبداله بهادری مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران در مراسم معارفه خود ضمن قدردانی از فعالیتهای مهندس نوروزی و محمود ذوالفقاری در دوران سرپرستی افزود : مازندران با وجود پتانسیلهای فراوان برای گردشگری و هم چنین برخورداری از مواهب طبیعی و دریا میتواند با سرمایه گذاری مناسب و راه ارتباطی ایمن از طریق جذب مسافر و گردش گر سهم خیلی زیادی در رشد و شکوفایی اقتصاد برای خود منطقه و کشور داشته باشد .
بهادری با اشاره به اعتماد وزیر راه و شهرسازی و مجمع نمایندگان مازندران ابراز امیدواری کرد : با تعامل بین دستگاه های اجرایی و مسئولان استانی بتوانم در حوزه راه و شهرسازی منشاء خدمات ارزنده ای باشم .
منبع : نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۹۶
1579 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0