تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در مجموعه سازمان نظام مهندسی مازندران حسین نعمتیان

تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در مجموعه سازمان نظام مهندسی مازندران تا خاتمه دوره هشتم

در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی نوشهر؛ حسین نعمتیان بیان کرد: اميدوار هستيم تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در مجموعه سازمان نظام مهندسی مازندران تا خاتمه دوره هشتم وجود داشته باشد.

کد خبر: 971211013 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ - ۴:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل  از سازمان   نظام مهندسی ساختمان مازندران،در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی نوشهر؛ حسین نعمتیان بیان کرد: اميدوار هستيم تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در مجموعه سازمان نظام مهندسی مازندران تا خاتمه دوره هشتم وجود داشته باشد.

تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در مجموعه سازمان نظام مهندسی مازندران

تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در مجموعه سازمان نظام مهندسی مازندران

تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در مجموعه سازمان نظام مهندسی مازندران

حسین نعمتیان، در آیین روز مهندس شهرستان نوشهر ضمن خيرمقدم و تبريك روز مهندس به اعضا، مسئولين شهري و استاني و ملي بیان داشت: انتخاب زادروز شيخ خواجه نصيرالدين طوسي بعنوان روز مهندس تنها به علت علمش نبوده و بلكه تعهد و اخلاق ۲ ويژگي آشکار در اين انتخاب ايشان بوده است.
رئیس گروه تخصصی عمران سازمان با بیان این که مهندسان با رأی اعتماد به هيأت مديره خواهان پي گيري امور مهم سازماني هستند، گفت: تمام تلاش ما در این مجموعه هم اینست که از ظرفیت‌ های موجود در استان در راستاي قوانين نهایت استفاده را ببریم.
وی ادامه داد: یکی از ویژ‌گیهای این دوره در مقایسه با ادوار گذشته، تعامل خوب اعضاي هيأت مديره كه منجر به انتخاب هيت رئيسه و خزانه دار با آراي كامل است و هم چنين تعامل اداره كل راه و شهرسازی استان و وزارت راه و شهرسازی با مجموعه سازمان ‌های نظام مهندسی را شاهد هستیم و اميدوار هستيم اين تعامل درون سازمانی و برون سازمانی تا پایان دوره هشتم وجود داشته باشد.
نعمتیان با بیان این که ریاست سازمان كه يك شخصیت علمی و دانشگاهی و توانمند و باانگيزه بالا مشغول بکار است، افزود: دغدغه دکتر حقیقی اعتلای سازمان، کاهش هزینه‌ها و تلاش برای ارتقاء فعالیتهای سازمان در امر آموزش و كنترل نظارت و اصلاح خدمات مهندسي باتوجه به شرايط خاص استان مازندران است.

تعامل درون سازمانی و برون سازمانی در مجموعه سازمان نظام مهندسی مازندران

نائب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خاطر نشان کرد: حضور اعضای محترم هیأت مديره بعنوان معین دفاتر نمايندگی و ايراد سخنرانی در آیین روز مهندس از اتفاقات این دوره است، كه در چند سال اخير سابقه نداشته است كه نشان مديريت خوب رياست سازمان است.
وی اظهار داشت: تعامل بسیار مناسب با مسئولان راه و شهرسازی، فرمانداران و شهرداران از دیگر نقاط قوت هیأت رئیسه سازمان است.
نعمتیان در خاتمه با اشاره به سی و پنج هزار عضوی که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران دارد، یاد آور شد: همه دغدغه اعضای هيت مديره و هیأت رئیسه اعتلای سازمان و توسعه ساخت و ساز متناسب با نیازهای واقعی استان مازندران واقعي کردن خدمات مهندسي است.
وی در خاتمه از زحمات هيت رئيسه محترم دفتر و هيت مديره محترم كانون مهندسين نوشهر در برگزاري جشن روز مهندس و حضور احمدي، نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي و فرماندار، شهرداران و اعضاي شوراي اسلامي و اعضای هیأت مدیره و بازرسان حاضر در این آیین تشكر و قدرداني کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۷
550 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0